αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε tips για να γράψεις ένα blog post που θα το διαβάσει μαζικά το κοινό σου | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Πέντε tips για να γράψεις ένα blog post που θα το διαβάσει μαζικά το κοινό σου | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Η δημιουργία περιεχομένου στο ίντερνετ είναι πλέον ένα βασικό κομμάτι για να αναπτύξεις το personal brand σου ή την επιχείρηση που έχεις στήσει. Τα blog posts θα σου χρειαστούν είτε έχεις ξεκινήσεις ένα δικό σου site, είτε έχεις ένα εσωτερικό blog σε μια εταιρική ιστοσελίδα.

Το ερώτημα εδώ είναι το πως θα δημιουργήσεις ένα blog post που οι αναγνώστες θα θέλουν να διαβάσουν.

Αν δεν κινηθείς στην σωστή κατεύθυνση, τότε το άρθρο σου είτε δεν θα κλικαριστεί καν, είτε θα ανοιχτεί αλλά θα «εγκαταλειφθεί» πολύ γρήγορα. Θα πρέπει να σημειώσουμε βέβαια, ότι το «σωστό» και το «λάθος» σε τέτοιες περιπτώσεις είναι υποκειμενικό. Ο κάθε ένας editor μπορεί να κάνει τις επιλογές του. Και όλοι κρινόμαστε από το αποτέλεσμα.

Παρακάτω θα δεις 5 tips για να γράψεις ένα blog post που θα διαβαστεί μαζικά από το κοινό σου.

1# Δυνατός τίτλος: Το 80% της επιτυχίας στα ιντερνετικά άρθρα είναι ο τίτλος. Φρόντισε να βάλεις έναν δυνατό τίτλο, ο οποίος θα τραβάει τον χρήστη στο να κάνει το κλικ. Εξήγησε κάτι από το value που θα πάρει ο χρήστης, αν διαβάσει όλο το άρθρο. Προσοχή: Ο τίτλος δεν πρέπει να έχει ως σκοπό να «ξεγελάσει» τον αναγνώστη. Αυτό που θα παραθέτεις στον τίτλο, πρέπει να αντιστοιχεί το περιεχόμενο του άρθρου.

2# Μην κάνεις μάρκετινγκ: Είναι μια παγίδα στην οποία πέφτουν πολλοί bloggers ή ακόμα και sites. Ξεκινούν ένα άρθρο με έναν ξεκάθαρο σκοπό: Να κάνουν μάρκετινγκ. Είτε του εαυτού τους, είτε κάποιας άλλης εταιρίας, είτε του οποιουδήποτε είναι πρόθυμος να πληρώσει για μια αναφορά. Δεν είμαστε όμως στο 2005. Το κοινό ξεχωρίσει ποια άρθρα είναι αληθινά και ποια όχι. Σταμάτα να κάνεις «προωθητικά κείμενα» λοιπόν.

3# Εικόνες και βίντεο: Οι καλές φωτογραφίες και τα βίντεο, μπορούν να κάνουν πιο «ζωντανό» και πιο επαγγελματικό το άρθρο σου. Φυσικά, απαγορεύονται οι εικόνες και τα βίντεο κακής ποιότητας. Είπαμε, δεν είμαστε στο 2005. Επίσης, ωραία είναι τα infographics που βλέπουμε να «παίζουν» δυναμικά σε όλο και περισσότερα ιστολόγια.

4# Κάντο πιο προσωπικό: Ναι, παίζει ρόλο. Ειδικά το κοινό που σε ακολουθεί, θέλει να διαβάσει κείμενα που έχουν ανθρωποκεντρικά στοιχεία. Θέλει να διαβάσει την δική σου άποψη ή την δική σου εμπειρία. Δεν αρκεί να αναρτάς απλά στοιχεία από έρευνες ή από τρίτες πηγές. Κράτα και το δικό σου στιλ γραφής. Είναι αυτό που θα σε κάνει να ξεχωρίζεις.

5# Το «πως» θα φτάσει το μήνυμα: Δεν αρκεί μόνο να γράψεις ένα καλό άρθρο. Πρέπει να έχεις και τους τρόπους, με τους οποίους το μήνυμα θα φτάσει στον αναγνώστη. Αυτό μπορεί να γίνει πρακτικά, μέσα από τα social media, κάποιο newsletter ή με το να γράφεις συχνά, και έτσι να γίνεις μια συνήθεια για τους αναγνώστες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × 5 =