αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε skills που πρέπει να έχει ένας leader μέσα σε έναν χώρο εργασίας

Πέντε skills που πρέπει να έχει ένας leader μέσα σε έναν χώρο εργασίας

Δεν είναι εύκολο να διαχειριστείς μια εταιρία. Πολλά deadlines να τρέχουν, πολλά οικονομικά δεδομένα, πολλά projects, και το ίσως σημαντικότερο: έχεις ανθρώπους υπό την «ομπρέλα» σου που πρέπει να τους διαχειριστείς σωστά.  Στο παρακάτω γράφημα θα δεις 5 συγκεκριμένα skills που χρειάζεται ένας leader μέσα σε έναν χώρο εργασίας. Εσύ πόσα από αυτά έχεις;

https://i.pinimg.com/originals/1a/21/08/1a21085a2ccecb861d1094221b95514c.jpg

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine + eleven =