αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε business μαθήματα που μάθαμε από την Oprah Winfrey

Πέντε business μαθήματα που μάθαμε από την Oprah Winfrey

Αναμφίβολα, η Oprah Winfrey είναι μια από τις πιο αναγνωρίσιμες businesswomen στον κόσμο. Με τηλεοπτική παρουσία που έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια, ενώ πλέον είναι ιδιοκτήτρια της εταιρίας παραγωγής, Harpo Productions. Η συνολική περιουσία της φτάνει πλέον κοντά στα 3 δισ. δολάρια.

Το αμερικανικό Entrepreneur.com, παραθέτει 5 business μαθήματα που μάθαμε από την πορεία της Oprah, μέσα σε αυτά τα χρόνια στα οποία η ίδια δραστηριοποιείται.

1- Η επιτυχία απαιτεί χρόνο: Πολλοί άνθρωποι μπαίνουν στον επιχειρηματικό κόσμο και πιστεύουν ότι μέσα σε μια νύχτα θα φτάσουν στην επιτυχία. Και θα βγάλουν πολλά χρήματα σύντομα. Η Oprah, όταν ίδρυσε την εταιρία παραγωγής της, χρειάστηκε 3 χρόνια για να σταθεροποιήσει το εγχείρημα της. Σκέψου, αν η Oprah που έχει μεγάλο μπάτζετ, μεγάλο brand name και πολλούς οπαδούς χρειάζεται 3 χρόνια για να φτάσει την επιχείρηση της σε ένα καλο επίπεδο, τότε οι υπόλοιποι μάλλον είναι δύσκολο να το πετύχουμε νωρίτερα.

2- Προμόταρε τον εαυτό σου: Πολλές φορές, οι άνθρωποι που προμοτάρουν τον εαυτό τους παρεξηγιούνται από τους υπόλοιπους. Αλλά, αν δεν το κάνεις εσύ τότε ποιος θα το κάνει; Η Oprah έχτισε το brand name της γύρω από την ίδια. Έχει μπει ακόμα και σε ρόλο μοντέλου, για να προωθήσει κάποιο project της.

3- Εργαστείτε με ταλέντο γύρο σας: Μπορεί η Oprah να είναι μάστερ στο self-promotion, αλλά πάντα είχε γύρο της ταλαντούχους συνεργάτες. Πάντα προσλαμβάνει τους καλύτερους για να εργαστούν μαζί της. Έτσι διευρύνει και η ίδια τους ορίζοντες της και προσφέρει το καλύτερο δυνατό στους πελάτες- χρήστες- τηλεθεατές.

4- Κλείσε έξυπνα deals: Η Oprah έχει ακόμα ένα καλό. Πάντα έκλεινε έξυπνα deals. Όταν έγινε Νο1 τηλεοπτικό πρόσωπο, δεν διαπραγματεύτηκε αύξηση στον μισθό της. Ζήτησε να έχει την κυριότητα του προγράμματος αλλά και του στούντιο στο οποίο παράγεται. Αυτό την βοήθησε να γίνει δισεκατομμυριούχος. Τα σημαντικά deals μπορούν να σε οδηγήσουν στην επιτυχία, αρκεί αν κοιτάς μακροπρόθεσμα, έτσι ώστε να λαμβάνεις τις σωστές αποφάσεις.

5- Δώσε για να πάρεις: Κάποτε η διάσημη επιχειρηματίας έδινε δωρεάν αυτοκίνητα στο show της. Έτσι δημιούργησε έναν ενθουσιασμό και συμπάθια προς το πρόσωπο της, όχι μόνο από τους ανθρώπους που εποφελήθηκαν, αλλά και από όσους άκουσαν για τις κινήσεις της. Φυσικά, δεν μπορεί ο καθένας να δώσει δωρεάν αυτοκίνητα. Αυτό που μπορείς να κάνεις όμως είναι να δώσεις ως δώρο μερικά από τα προϊόντα σου. Έτσι θα γίνετε πιο συμπαθείς στο κοινό- το ίδιο και το brand σας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − fifteen =