αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε τύποι εταιριών από τις οποίες πρέπει να μείνεις μακριά

Πέντε τύποι εταιριών από τις οποίες πρέπει να μείνεις μακριά

Ανεξάρτητα από το πόσο απελπισμένοι είστε για μια δουλειά ή πόσο ενοχλημένοι μπορεί να είστε στην τρέχουσα εργασίας σας, υπάρχουν ορισμένες εταιρίες στις οποίες είναι καλύτερα να μην εργαστείτε. Ακόμα κι αν τα χρήματα είναι καλά, ο ρόλος φαίνεται ακαταμάχητος ή ακόμα κι αν οι φίλοι σας λένε ότι «αξίζει τον κόπο». Η αποδοχή ενός ρόλου σε μια κακή εταιρία μπορεί να έχει δυσάρεστα αποτελέσματα για την καριέρα αλλά και την ψυχική υγεία σας.

Και πως θα ξέρετε ποιες εταιρίες να αποφύγετε; Εδώ είναι 5 κακές περιπτώσεις. Οι συγκεκριμένοι τύποι κακών εταιριών έχουν συμπεριληφθεί μάλιστα σε άρθρο του διάσημου Glassdoor.

1# Αλλάζει συνεχώς προσωπικό (ακόμα και στις κορυφαίες θέσεις). Μία σοβαρή εταιρία δεν πρέπει να αναρτά συνεχώς αγγελίες για σημαντικούς ρόλους στη διοίκηση ή την ηγεσία της κάθε έξι μήνες, και αν το κάνει, τότε αυτό σημαίνει ότι έχει πέσει σε έναν φαύλο κύκλο προσλήψεων και απολύσεων. Ακόμα χειρότερα αν αυτή η πρακτική έχει γενικευτεί και στις κατώτερες θέσεις. Ναι, μπορεί να υπάρχουν και εργαζόμενοι που δεν ταιριάζουν στην κουλτούρα και τις απαιτήσεις της εταιρίας. Αλλά αν βλέπεις συνεχώς αγγελίες για τις ίδιες θέσεις, ξανά και ξανά, μάλλον κάτι δεν πάει καλά με την ίδια την εταιρία. Είτε το εργασιακό περιβάλλον είναι κακό, είτε οι στόχοι που βάζει η εταιρία είναι ανέφικτοι, είτε υπάρχει οτιδήποτε άλλο που οδηγεί τους εργαζομένους στην παραίτηση/ απόλυση.

2# Δουλειά… παντού και πάντα. Υπάρχουν και εταιρίες που έχουν την δική τους «τοξική» κουλτούρα, σύμφωνα με την οποία ένας εργαζόμενος πρέπει να είναι… πάντα διαθέσιμος. Αποφύγετε εταιρείες που διαφημίζουν… το τουρνουά πινγκ- πονγκ στα γραφεία τους, αλλά δεν σας επιτρέπουν να μιλήσετε σε υπάρχοντες υπαλλήλους για τις εμπειρίες τους. Επίσης, σκεφτείτε να διακόψετε την διαδικασία συνεντεύξεων με επιχειρήσεις που αποφεύγουν ερωτήσεις σχετικά με την εταιρική κουλτούρα τους. Και απλά πείτε όχι σε εταιρίες που ορίζουν τη «σκληρή δουλειά» ως 15 ώρες εργασίας την ημέρα και συνεχή επαγγελματικά emails το Σαββατοκύριακο.

3# Φανταχτερή «βιτρίνα», χάλια εσωτερικό. Ειδικά στην εποχή των social media το βλέπουμε έντονα: Εταιρίες που διαφημίζουν τα λαμπερά γραφεία τους και το «πόσο καλά περνάνε οι εργαζόμενοι», αλλά η πραγματικότητα στο εσωτερικό είναι διαφορετική. Πολλές από αυτές τις εταιρίες μάλιστα, εμφανίζονται συνεχώς σε πληρωμένα- sponsored άρθρα στα ΜΜΕ. Μην παρασύρεσαι. Κάνε την δική σου έρευνα, μίλα με ανθρώπους που εργάζονται εκεί, και έχετε τα μάτια και τα αυτιά σου ανοιχτά, αν σου δοθεί η ευκαιρία να πας για μία συνέντευξη μέσα στα γραφεία της εταιρίας.

4# Εκεί όπου όλοι ρίχνουν ιδέες, αλλά… κανείς δεν κάνει την δουλειά. Σίγουρα, είναι σημαντικό μία εταιρία να έχει εκπληκτική ηγεσία, αλλά όταν διαβάζετε κριτικές για μια εταιρία, φροντίστε να σημειώσετε πόση έμφαση δίνεται στους υπαλλήλους που είναι στους πιο κάτω ορόφους της ιεραρχίας. Λειτουργούν όλα σωστά; Αν σε έναν εργασιακό χώρο υπάρχουν πολλά στελέχη που ρίχνουν συνεχώς ιδέες και κάνουν brainstorming, αλλά πολύ λίγοι εργαζόμενοι για να κάνουν τη δουλειά, τότε μάλλον δεν είναι το ιδανικό περιβάλλον για να πας.

5# Υποσχέσεις που δεν τηρούνται. Στην εποχή της διαφάνειας, οι περισσότερες εταιρίες γνωρίζουν πλήρως ότι πρέπει να προσελκύσουν τα καλύτερα ταλέντα με πλήρη, ισχυρά και ανταγωνιστικά πακέτα. Για να το κάνουν αυτό, δίνουν υποσχέσεις. Δίνουν υποσχέσεις σχετικά με τη δουλειά, τον μισθό, την εταιρική κουλτούρα και το brand. Προσοχή στις εταιρίες που δίνουν την μία υπόσχεση μετά την άλλη. Ας δούμε ένα παράδειγμα: Το αφεντικό σου στην Χ εταιρία σου υπόσχεται μια προαγωγή με βάση τη σκληρή δουλειά και την αξία που δίνεις στην εταιρία. Αρχίζεις να ενθουσιάζεσαι με τον νέο ρόλο και φυσικά την αυξημένη αμοιβή. Ωστόσο, ένας μήνας περνάει και κανείς δεν έχει αναφέρει τίποτα. Κάνεις ξανά την κρούση σου και το αφεντικό σου σε παραπέμπει στο HR. Το τμήμα HR λέει ότι δεν έχει ενημερωθεί για το θέμα.. Στο τέλος, εβδομάδες αργότερα, σου έρχεται ένα email που δηλώνει ότι η προαγωγή σου έχει αναβληθεί.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × four =