αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠέντε τρόποι για να φέρεις περισσότερο traffic στο website σου

Πέντε τρόποι για να φέρεις περισσότερο traffic στο website σου

Η επισκεψιμότητα σε ένα site, είναι κάτι σαν την τηλεθέαση σε ένα κανάλι. Δεν δείχνει απαραίτητα ότι έχεις ποιοτικό περιεχόμενο, ωστόσο είναι αυτό που μετρά στο τέλος του μήνα, αν θέλεις να έχεις έσοδα. Αφού η επισκεψιμότητα, κατά βάση, είναι αυτή που θα σου φέρει διαφημιζόμενους ή πελάτες γενικότερα- άρα λοιπόν έσοδα.

Ας υποθέσουμε ότι έχεις φτιάξει ένα δικό σου website. Αυτό μπορεί να γίνει εξάλλου μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Είτε φτιάχνοντας το μόνος σου (αν έχεις εξειδικευμένες γνώσεις), είτε αναθέτοντας το σε μια εταιρία. Το θέμα εδώ είναι το πως μπορείς να φέρεις traffic στο site σου. Και αυτό να γίνεται όλο και πιο έντονο σε βάθος χρόνου. Εδώ είναι 5 κινήσεις για να πετύχεις κάτι τέτοιο.

1# Καλό περιεχόμενο: Ναι, μετρούν πολλά για να έχεις επισκεψιμότητα. Όμως η βάση είναι το καλό περιεχόμενο. Είναι αυτό που θα κάνει τον αναγνώστη να μείνει στο site σου, να διαμοιράσει το περιεχόμενο, και να επιστρέψει σε εσένα ξανά και ξανά.

2# Να εμφανίζεσαι… όσο περισσότερο μπορείς: Δεν αρκεί φυσικά να έχεις καλά άρθρα. Μετρά και ο τρόπος που τα άρθρα φθάνουν στον αναγνώστη. Καταρχήν πρέπει να έχεις μια καλή σειρά εμφάνισης, στην γνωστή αναζήτηση της Google. Αν θες να πετύχεις κάτι τέτοιο, χρειάζεται να επενδύσεις στο SEO. Επίσης, με λίγο μπάτζετ μπορείς να προβληθείς στα social media, όπως στο Facebook ή στο Linkedin.

3# Email marketing: Επίσης μια τακτική… από τα παλιά. Πρέπει πρώτα να καταφέρεις να μαζέψεις έναν καλό αριθμό από ηλεκτρονικές διευθύνσεις. Στη συνέχεια μπορείς να στέλνεις σε αυτό το κοινό, τα καλύτερα από τα άρθρα σου ή οτιδήποτε περιεχόμενο κρίνεις.

4# Τα social media στο επίκεντρο: Το έχουμε ξανά πει. Είναι σχεδόν αδύνατο να σταθεί ένα site στην εποχή μας, χωρίς να έχει παρουσία στα social media.  Facebook, Twitter, Linkedin και Instagram θεωρούνται σχεδόν αυτονόητα. Εκεί θα δημιουργηθεί μια κοινότητα που θα ακολουθεί το brand σου. Οτιδήποτε αναρτάς στο site σου, πρέπει οπωσδήποτε να ποστάρεται και στα social media.

5# Offline: Το ότι έχεις ένα website, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να… κάνεις δουλειά offline. Πήγαινε σε events που θεωρείς ότι θα βρεις το κοινό που σε ενδιαφέρει. Μίλα για το project σου και δικτυώσου. Η μετάδοση «από στόμα σε στόμα» μπορεί να φέρει σημαντικά αποτελέσματα. Είναι εκεί άλλωστε που θα σε δουν από κοντά οι χρήστες/ πελάτες/ συνδρομητές σου.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × 2 =