αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε συνηθισμένες συμπροφορές που σε κάνουν να φαίνεσαι ενοχλητικός προς τους άλλους, χωρίς να το καταλάβεις

Πέντε συνηθισμένες συμπροφορές που σε κάνουν να φαίνεσαι ενοχλητικός προς τους άλλους, χωρίς να το καταλάβεις

Έχουμε γράψει αρκετά άρθρα για το πως μπορείς να γίνεις πιο συμπαθής στους άλλους. Όλοι θέλουμε άλλωστε να δημιουργούμε μια καλή εντύπωση. Στον επαγγελματικό ή στον προσωπικό μας κύκλο. Θυμήσου και το άρθρο: Πέντε απρόσμενα τρικ για να γίνεις πιο συμπαθής στον άλλο μέσα στα πρώτα 10 λεπτά.

Τώρα θα δούμε το αντίθετο. Είναι 5 συνηθισμένες συμπροφορές που σε κάνουν να φαίνεσαι ενοχλητικός προς τους άλλους, χωρίς να το καταλάβεις. Αν το σκεφτείς, κανένας δεν θέλει να είναι κοντά σε ένα άτομο με αυτά τα χαρακτηριστικά.

Αν έχεις κάποια από αυτές τις συνήθειες, τώρα ξέρεις τι πρέπει να αλλάξεις.

1. Εξηγείς πράγματα που ο άλλος γνωρίζει ήδη

Όλοι έχουμε συμμετάσχει σε μια συζήτηση που εξελίσσεται μια χαρά, όταν ξαφνικά βρίσκεστε σε μια απροσδόκητη κατάσταση: Κάποιος αρχίζει να σας εξηγεί κάτι που ήδη γνωρίζετε. Σου μιλάνε, με γουρλωμένα μάτια, και προσφέρουν κάθε βασικό point σαν δώρο. Το να βρεθείτε σε αυτήν την κατάσταση είναι ενοχλητικό, γιατί το άλλο άτομο έχει υποθέσει, για οποιονδήποτε λόγο, ότι δεν κατέχετε τις ίδιες γνώσεις, και μερικές φορές τη συναισθηματική νοημοσύνη, που έχει ο ίδιος.

2. Λες στον άλλο τι πρέπει «πάντα» να κάνει (ή να μην κάνει «ποτέ»)

Σε κανέναν δεν αρέσει να τον βάζουν σε ένα κουτί. Όταν κάνετε ευρείες γενικεύσεις σχετικά με τη συμπεριφορά κάποιου άλλου, αυτός είναι ένας τρόπος για να τον κάνετε να αισθάνεται ότι κρίνεται και παρεξηγείται. Είτε κάνετε μια περιστασιακή συζήτηση είτε προσπαθείτε να προσφέρετε ουσιαστικό feedback, το άτομο με το οποίο μιλάτε είναι πολύ πιο πιθανό να… κατεβάσει τους διακόπτες και να αντιδράσει αμυντικά εάν ισχυριστείτε ότι πρέπει οιοσδήποτε να κάνει ή να μην κάνει κάτι.

3. Ξεχνάς το όνομα του άλλου

Το παθαίνουμε συχνά. Ειδικά όταν πρόκειται για άτομα που μόλις γνωρίσαμε. Ξεχνάμε… πως τους λένε (ή προφέρουμε λάθος το όνομα τους). Αλλά αυτό δεν δημιουργεί καλή εντύπωση στην άλλη πλευρά. Οι άνθρωποι αγαπούν να ακούνε το όνομα τους.

Όταν χρησιμοποιείτε τα ονόματα των ανθρώπων στις συνομιλίες, τους δείχνει ότι τους σέβεστε και φυσικά θυμάστε πως τους λένε– χαρακτηριστικά που τους κάνουν να σας κάνουν πιο συμπαθείς.

4. Διορθώσεις… στην γραμματική και το λεξιλόγιο

Αν κάποιος βρίσκεται στη μέση μιας σκέψης, σίγουρα δεν πρέπει να τον διακόψετε για να διορθώσετε την προφορά του, την γραμματική ή το λεξιλόγιο του. Δεν υπάρχει γρηγορότερος τρόπος να σπάσετε την ορμή κάποιου ή να κρατήσετε την αυτοπεποίθησή του χαμηλά. Όχι μόνο θα φέρετε σε δύσκολη θέση αυτόν που μιλάει, αλλά και όλους τους άλλους.

Εάν η συζήτηση είναι περιστασιακή και κάποιος προφέρει λάθος ένα όνομα ή μια λέξη, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην αξίζει να τον διορθώσετε καθόλου. Δεν σώζετε ζωές εδώ. Αλλά αν πιστεύετε ότι το λάθος ήταν αρκετά κραυγαλέο που η μη διόρθωσή του θα ήταν σαν να αφήνετε κάποιον να μιλάει… με ένα τεράστιο κομμάτι μαρουλιού στα δόντια του (όπως, ίσως το να προφέρει λάθος το όνομα ενός πελάτη), είναι καλύτερο να περιμένετε μέχρι να τελειώσει τελείως τη σκέψη του. Από τη στιγμή που δεν είναι πλέον στο επίκεντρο της προσοχής, μπορείτε να πείτε, διακριτικά, τι έκανε λάθος.

5. Πολλά παράπονα

Κανείς δεν θέλει να ακούσει τα παράπονα ή τα μεγάλα προβλήματα σας, κατά την πρώτη σας συνάντηση (ούτε μετά). Η γκρίνια γεννά αρνητικότητα και πολλοί άνθρωποι δεν αφήνουν χώρο για αρνητικότητα. Δεν θα διακινδυνεύσουν να χαλάσουν τη θετική ψυχική τους κατάσταση. Εάν από το πρώτο λεπτό ξεκινήσετε τα παράπονα για όσα συμβαίνουν στη ζωή σας, απλά θα σταματήσουν να σας μιλούν.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seven + 6 =