αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠέντε σπουδαία μαθήματα από το success story του Youtuber που εξαγοράστηκε από το CNN

Πέντε σπουδαία μαθήματα από το success story του Youtuber που εξαγοράστηκε από το CNN

Η είδηση έκανε τον γύρο του κόσμου και ίσως είναι ένα ακόμα δείγμα για το πως θα κινηθούν τα πράγματα στο (όχι τόσο μακρινό) μέλλον. Ο διάσημος Youtuber, Casey Neistat, εξαγοράστηκε από το CNN. Με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για ένα super deal που «έκλεισε» στα 25 εκατ. δολάρια.

Ο ίδιος διαμοίραζε τα βίντεο του μέσω της εφαρμογής Beme. Το «μυστικό» του συγκεκριμένου video-sharing app, ήταν η αυθεντικότητα. Έδινε τη δυνατότητα στους χρήστες να βγάλουν βίντεο μερικών δευτερολέπτων, αλλά δεν μπορούσαν να τα επεξεργαστούν ή να τα δουν, πριν τα κοινοποιήσουν. Η εφαρμογή που ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Ιούλιο του 2015 μέτραγε πάνω από 1 εκατ. downloads. Και θα σταματήσει να λειτουργεί στο τέλος του 2016.

Τι ακριβώς έκανε το CNN; Εξαγόρασε τα δικαιώματα της εφαρμογής, μαζί με τον διάσημο Youtuber και όλη την ομάδα του. Θα εργαστούν πάνω σε μια νέα startup που θα δημιουργηθεί εντός των τειχών του ειδησεογραφικού κολοσσού. Και θα έχει να κάνει με τη δημιουργία βίντεο, που θα αφορούν ειδήσεις και ιστορίες που συμβαίνουν γύρο μας, με την νεανική ματιά του Casey Neistat.

Ο διάσημος Youtuber είναι γνωστός στο ίντερνετ από το 2010, όταν δημιούργησε το ιντερνετικό κανάλι. Η επιτυχία του ήταν τεράστια και συγκέντρωσε 5,8 εκατ. subscribers, ενώ σε διαφημιστικό επίπεδο συνεργαζόταν με μεγάλες εταιρίες όπως η Google και η Mercedes. Το αμερικανικό site Entrepreneur.com, παραθέτει 5 μαθήματα που βγαίνουν, από το success story του Casey Neistat.

1– Καμία δουλειά δεν είναι «μικρή»: Ο Neistat σταμάτησε τις σπουδές του στο λύκειο. Για να φροντίσει τον γιό του. Πολύ πριν γίνει διάσημος, έπλενε πιάτα σε εστιατόρια και έκνε διάφορες part time δουλειές, για να ζήσει την οικογένεια του και να αυτο-χρηματοδοτεί τις κινηματογραφικές του προσπάθειες.

2– Ακολουθήστε το ένστικτο σας: Ο διάσημος Youtuber έχει μια τολμηρή άποψη. Θεωρεί ότι η… υπερβολική σκέψη, σε εμποδίζει από το να δράσεις. Προτρέπει τους επιχειρηματίες να ακούσουν το ένστικτο τους, να μην σκέφτονται υπερβολικά την κάθε κίνηση και έτσι θα φτάσουν στην επιτυχία. Ειδικά η επιχειρηματικότητα, θέλει ρίσκο και τόλμη, όπως λέει ο ίδιος.

3– Η συνέπεια είναι το «κλειδί»: Ο Neistat φρόντιζε οι συνδρομητές του να έχουν ένα νέο βίντεο να δουν στις 8 π.μ. κάθε ημέρα. Αν το κοινό ή οι πελάτες σας, ξέρουν ότι μπορούν να στηριχτούν σε εσάς, θα σας ακολουθήσουν πιο εύκολα. Και θα διαδώσουν τη φήμη σας κι σε άλλους ανθρώπους.

4– Όταν προκύψει η ευκαιρία, κάνε το: Ο γνωστός Yotuber επισημαίνει ότι το βίντεο που έκανε για την καμπάνια της Nike «Make It Count», άλλαξε προς το θετικό την καριέρα του. Αντί να κάνει μια κλασσική διαφήμιση, ο ίδιος πήρε το μπάτζετ που του έδωσε η εταιρία και έκανε το σποτ FuelBand, μέσα από ένα 10 ήμερο ταξίδι σε όλο τον κόσμο. Το βίντεο πήρε πάνω από 22.000.000 views.

5– Να είστε ο εαυτό σας: Το να κάνεις βίντεο για μεγάλες εταιρίας, μπορεί να σε αποξενώσει από το κοινό σου. Τον απλό κόσμο που θέλει να δει ένα βίντεο στις 8:00 κάθε πρωί. Αυτή είναι μια μεγάλη «μάχη». Και σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να κρατάς τις ισορροπίες, όπως λέει ο Neistat. «Πολλές φορές θα τεθεί σε κίνδυνο η ακεραιότητα σας για να μπορέσετε να πληρώσετε το ενοίκιο στο τέλος του μήνα» λέει ξεκάθαρα ο Youtuber. Τονίζοντας όμως, ότι όσο παραμένεις σταθερός στο όραμα σου, θα είσαι στον σωστό δρόμο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον είναι εδώ: Το CNN εξαγόρασε διάσημο Youtuber- Ποιο είναι το σχέδιο του ειδησεογραφικού κολοσσού

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

7 + 19 =