αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε πράγματα τα οποία οι σπουδαίοι leaders δεν λένε ποτέ στα meetings

Πέντε πράγματα τα οποία οι σπουδαίοι leaders δεν λένε ποτέ στα meetings

Όλοι έχουμε βρεθεί εκεί. Σε αυτό το meeting που ήταν προγραμματισμένο να διαρκέσει 30 λεπτά, και τελικά κράτησε 3 ώρες. Όταν τελικά τελειώσει, εξακολουθείτε να μένετε χωρίς τις απαντήσεις που χρειάζεστε.

Αν και είναι υποχρεωτικές για μία εταιρεία, οι συναντήσεις μπορούν γρήγορα να πάρουν στροφή… προς το χειρότερο. Δεδομένης της προσέγγισης, δεν είναι περίεργο. Το να κλειδώνεις του πάντες σε ένα δωμάτιο και να τους κρατάς εκεί μέχρι να λυθούν τα προβλήματα, δεν είναι ένα περιβάλλον που βγάζει καινοτομία και συντροφικότητα.

Επίσης δεν βοηθάει όταν ο υπεύθυνος κάνει τα πράγματα χειρότερα. Σε ένα ενδιαφέρον άρθρο του, το αμερικανικό inc.com παραθέτει 5 πράγματα τα οποία οι σπουδαίοι leaders δεν λένε ποτέ στα meetings.

1. Ψευδώνυμα

Μπορεί να μην το σκέφτεστε δύο φορές, αλλά η αναφορά σε έναν συνάδελφο χρησιμοποιόντας… nickname δημιουργεί ένα θέμα. Δεν ερμηνεύουν όλοι τα ψευδώνυμα ως όρο αγάπης. Κάποιοι μπορεί να αισθάνονται ότι είναι υποτιμητικό, ενώ άλλοι μπορεί να αισθάνονται ότι έχετε κάποιους ευνοούμενους συναδέλφους στο δωμάτιο.

Αντί να σκέφτεστε ποια ψευδώνυμα είναι ΟΚ και ποια όχι, κάντε τη χάρη στον εαυτό σας και απλώς αποφύγετε το θέμα εντελώς. Φώναξε κάποιον με το μικρό του όνομα. Είναι τόσο απλό.

2. Παίζεις το παιχνίδι ευθυνών

Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Είτε κατηγορείς ένα άτομο, είτε παίρνεις όλο το φταίξιμο. Έχουμε την τάση ως ηγέτες να υποθέτουμε ότι αν κάτι πάει στραβά, πρέπει να κουνήσουμε το δάχτυλο. Ακόμα κι αν είναι προς εμάς τους ίδιους.

Για να δημιουργήσετε μια κουλτούρα που να καινοτομεί συνεχώς, μην ξεχωρίζετε ποτέ κάποιον ή κάτι ως ένοχο. Δείτε τι κάνει οποιαδήποτε μεγάλη επαγγελματική αθλητική ομάδα. Οταν χάνουν, δεν κατηγορούν τον διαιτητή ή κάποιον άλλο παίκτη. Κερδίζουν ως ομάδα και χάνουν ως ομάδα. Αντιμετωπίστε το με τον ίδιο τρόπο.

3. Βγάζεις κάποιον… στη σέντρα

Όλοι έχουμε νιώσει αυτό το συναίσθημα όταν ο δάσκαλος φώναξε το όνομά μας, και όλη η τάξη στράφηκε να σε κοιτάζει επίμονα. Ακόμα κι αν ήξερες την απάντηση, η πίεση κάνει το μυαλό σου ομιχλώδες και τα επίπεδα άγχους σου υψηλά.

Γιατί θα θέλατε να βάλετε κάποιον στο ίδιο μαρτύριο; Είναι μια κοινή παρανόηση ότι οι ηγέτες πρέπει να κρατούν τους υπαλλήλους σε εγρήγορση για να διασφαλίζουν ότι είναι πάντα προετοιμασμένοι. Αλλά αν έχετε προσλάβει τα σωστά άτομα και κάνετε ουσιαστική δουλειά, τότε δεν χρειάζεται.

4. Οι κακές ιδέες

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να απορρίψουμε ιδέες που δεν αξίζει να αναπτυχθούν. Η γλώσσα του σώματος και οι εκφράσεις του προσώπου σας μπορούν να παίξουν μεγάλο ρόλο.

Ενώ κανείς δεν σας ζητά να αναλύσετε κάθε ιδέα που πέφτει στο τραπέζι, το κλειδί είναι να γιορτάσετε το γεγονός ότι οι ιδέες εμφανίζονται συχνά. Αντιμετωπίστε λοιπόν την κάθε μία ιδέα με προσοχή και σεβασμό. Διαφορετικά, θα σταματήσετε να βλέπετε ιδέες να βγαίνουν στην επιφάνεια.

5. Ναι, αλλά…

«Νόμιζα ότι έκανες εξαιρετική δουλειά, αλλά…»

Μόλις πεις αυτά τα 4 γράμματα, έχεις καταστρέψει ό,τι είχε προηγηθεί. Εάν έχετε feedback να δώσετε, τότε δώστε τo χωρίς να το πάτε γύρω-γύρω. Δεν χρειάζεται υπερβολική ανάλυση και ένα «αλλά» στο τέλος. Οι υπάλληλοι θα εκτιμήσουν αν το πείτε όπως είναι.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 + three =