αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε πράγματα στα οποία σπαταλάς χρόνο μέσα στο 24ωρο σου. Και σε βγάζουν εκτός δρόμου

Πέντε πράγματα στα οποία σπαταλάς χρόνο μέσα στο 24ωρο σου. Και σε βγάζουν εκτός δρόμου

Όλοι έχουμε 24 ώρες στη διάθεση μας κάθε ημέρα. Αλλά τότε πως καταφέρνουν κάποιοι άνθρωποι να είναι πιο παραγωγικοί, ενώ την ίδια στιγμή αρκετοί άλλοι διαμαρτύρονται μόνιμα ότι «δεν προλαβαίνουν»; Έχει σημασία το πως διαχειρίζεσαι τον χρόνο σου. Ένα πρώτο βήμα για να βελτιωθείς σε αυτό το κομμάτι, είναι να εντοπίσεις πράγματα που έχεις μέσα στην καθημερινότητα σου, τα οποία σου τρώνε χρόνο. Χωρίς να το καταλάβεις και χωρίς να σου προσφέρουν κάτι ουσιαστικό.

Τώρα λοιπόν θα δούμε 5 τέτοιες συνήθειες τις οποίες αρκετοί από εμάς έχουμε μέσα στο 24ωρο μας. Και μπορούν να μας βγάλουν εκτός δρόμου. Αν βλέπεις κάτι από τα παρακάτω στον εαυτό σου, ξέρεις τώρα τι πρέπει να αλλάξεις.

1# Ελέγχεις συνεχώς τα emails σου. Ζούμε στην εποχή των αμέτρητων emails. Και όντως το τσεκάρισμα των emails μπορεί να είναι η μεγαλύτερη αιτία σπατάλης χρόνου. Μετά από έρευνες, έχει διαπιστωθεί ότι ο μέσος υπάλληλος ελέγχει το email του 36 φορές την ώρα. Ναι, σε αρκετές περιπτώσεις δεν μπορείς να αφήσεις τον πελάτη ή το αφεντικό σου να περιμένει… άπειρες ώρες, χωρίς να απαντήσεις στο μήνυμα του. Άλλα μέσα από αυτή τη διαδικασία, πολλές φορές καταλήγουμε να τσεκάρουμε το κάθε email που έρχεται, ακόμα και τα μηνύματα διαφημιστικού τύπου. Και αμέσως μετά μπορεί να καταλήγουμε να σερφάρουμε σε ιστοσελίδες ή eshops εταιριών. Περιόρισε τον χρόνο που αφιερώνεις για το τσεκάρισμα των emails. Ένα καλό tip είναι να ορίσεις συγκεκριμένο χρονικό ο πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κάνεις αυτό το τσεκάρισμα, κάθε ημέρα.

2# Multitasking. Ακόμα κι αν παραδεχτούμε ότι κάποτε το Multitasking ήταν… μια μόδα, τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι επαγγελματίες και Οργανισμοί κατανοούν ότι το να κάνεις πολλά πράγματα μαζί μάλλον δεν έχει τα καλύτερα αποτελέσματα. Δεν γίνεται να είσαι συγκεντρωμένος και αποδοτικός, αν κάνεις πολλά μαζί. Κάνε ένα task κάθε φορά. Μόλις το ολοκληρώσεις, προχώρα στο επόμενο.

3# Τελειομανία. Πως μπορεί αυτό να σε σαμποτάρει; Όταν έχεις υπερβολικά υψηλές απαιτήσεις, τότε είναι πιθανό να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο από όσο χρειάζεται σε μια εργασία. Ακόμα και μετά την ολοκλήρωσή του task, εξακολουθείς να κάνεiς αναθεωρήσεις για να το κάνεις «τέλειο». Φυσικά εδώ υπάρχει και το ακόμα χειρότερο σενάριο: Η τελειομανία μπορεί να σε βγάλει και εντελώς εκτός δρόμου- να παρατήσεις δηλαδή μια προσπάθεια που έχεις ξεκινήσει. Γιατί θα πιστέψεις ότι… δεν είσαι αρκετά καλός.

4# Μη απαραίτητα meetings. Δεν γλυτώσαμε από αυτά ούτε μέσα στην καραντίνα. Αφού μεταφέρθηκαν online. Τα πολλά meetings συνήθως είναι χάσιμο χρόνου. Εάν θέλετε οι συναντήσεις να είναι παραγωγικές, κρατήστε τις κάτω από τα 30 λεπτά, ορίστε σαφείς προσδοκίες, στείλτε υλικό εκ των προτέρων, ξεκινήστε και τελειώστε με βάση το αρχικό χρονοδιάγραμμα. Επίσης, κάθε φορά που προκύπτει πρόσκληση για ένα meeting, δες αν πραγματικά χρειάζεται να παρευρεθείς. Σε αρκετές περιπτώσεις μπορούν όλα να γίνουν με ένα τηλέφωνο ή ένα email.

5# Λες παντού «ναι». Είναι κατανοητό ότι δεν θέλετε να απογοητεύσετε τους άλλους, αλλά δεν είναι εφικτό να τους κρατήσετε όλους ευχαριστημένους. Μη λέτε «ναι» σε όλους. Να είστε ειλικρινείς με τους άλλους. Μπορείτε να ενημερώσετε ότι απλά δεν έχετε το χρόνο να μπείτε σε μια συνάντηση, να γράψετε ένα blog post ή να κάνετε οτιδήποτε άλλο σας ζητούν. Δεν χρειάζεται να απορρίψεις εντελώς ένα αίτημα. Αλλά μπορείς εξηγήσεις στην άλλη πλευρά ότι θα ασχοληθείς με αυτό σε μεταγενέστερο χρόνο, όταν θα είσαι διαθέσιμος.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × 1 =