αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε αλήθειες σχετικά με την ηγεσία. Όσοι τις παραβλέπουν, οδηγούν τους εργαζομένους στην έξοδο

Πέντε αλήθειες σχετικά με την ηγεσία. Όσοι τις παραβλέπουν, οδηγούν τους εργαζομένους στην έξοδο

Πολλές έρευνες τις τελευταίες τρεις δεκαετίες υποδηλώνουν έντονα ότι οι άνθρωποι δεν παραιτούνται από τις δουλειές τους, αλλά παραιτούνται από τους μάνατζερ τους.

Στην εποχή της «Μεγάλης Παραίτησης», οι προκλήσεις για τους ηγέτες και τους μάνατζερ σε κομβικές θέσεις, είναι ακόμα μεγαλύτερες. Πως πρέπει να ηγηθούν έτσι ώστε να κρατήσουν τα καλύτερα ταλέντα στην εταιρία τους; Υπάρχουν μερικές αλήθειες σχετικά με το πώς μπορούν οι ηγέτες να εμπνεύσουν αποτελεσματικά και να πάρουν το καλύτερο από τους ανθρώπους τους.

Το inc.com παραθέτει 5 τέτοια points που κάνουν τη διαφορά. Αν θες να χτίσεις μία καλή σχέση με τα μέλη της ομάδα σου, δες εδώ τι κινήσεις πρέπει να κάνεις.

1# Οι εργαζόμενοι πάνω από τους πελάτες. Ο ρόλος κάθε ηγέτη θα πρέπει να είναι να εξυπηρετεί πρώτα τους υπαλλήλους τους — αυτοί άλλωστε βρίσκονται πιο κοντά και καθορίζουν την εμπειρία του πελάτη. Οι μεγάλοι ηγέτες συνειδητοποιούν ότι ο Νο. 1 πελάτης τους είναι… οι υπάλληλοί τους. Εάν φροντίζουν τους ανθρώπους τους, τους εκπαιδεύουν και τους ενδυναμώνουν, αυτοί οι άνθρωποι θα ασχοληθούν πλήρως με αυτό που κάνουν. Με τη σειρά τους, θα προσεγγίσουν και θα φροντίσουν τον δεύτερο πιο σημαντικό πελάτη τους: Τους ανθρώπους που όντως αγοράζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

2# Εργασία με ουσιαστικό αποτέλεσμα. Η μελέτη State of Teams του Atlassian διαπίστωσε ότι το 49% των εργαζομένων υποφέρουν από χαμηλά επίπεδα ενέργειας, διότι βλέπουν κάποιο μεγαλύτερο νόημα ή σκοπό μέσω της εργασίας τους. Ενώ οι ηγέτες συχνά βλέπουν πράγματα όπως τα έσοδα και τις πωλήσεις ως μετρήσεις επιτυχίας, η εργασία με γνώμονα το σκοπό επιτρέπει στα μέλη της ομάδας να αισθάνονται πιο συνδεδεμένα με την εργασία που κάνουν και παρέχει μια σαφή κατανόηση του κινήτρου πίσω από κάθε επιχειρηματική απόφαση.

3# Μείωση της μοναξιάς στο χώρο εργασίας. Σε μια πρόσφατη μελέτη, το 36% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι νιώθουν μοναξιά «συχνά» ή «σχεδόν όλη την ώρα ή όλη την ώρα». Οι ηγέτες έχουν ευθύνη να μειώσουν τη μοναξιά στον συχνά απομονωμένο remote κόσμο της εργασίας. Ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι η οικοδόμηση κοινότητας και η προώθηση της αίσθησης του ανήκειν και της σύνδεσης για όλα τα μέλη της ομάδας.

4# περισσότερη ανθρωπιά στο εργατικό δυναμικό. Η πανδημία ανάγκασε τους ηγέτες να γίνουν πιο ανθρώπινοι και να εξωτερικεύουν ακόμα και τις αδυναμίες τους. Να επιδείξουν ένα νέο επίπεδο ανθρωπιάς και αυθεντικότητας προς στο εργατικό δυναμικό. Ο Brad Hillier, Διευθύνων Σύμβουλος της Re-Bath, έχει αγκαλιάσει αυτή την αλλαγή στην ηγεσία. «Με το να μοιράζεσαι τα θέματα των μεγάλων εταιρειών, να συζητάς για ό,τι σε δυσκολεύει, να ζητάς βοήθεια και να είσαι διαφανής, η ομάδα σου θα ακολουθήσει– και μαζί μπορείτε να εργαστείτε για δημιουργικές λύσεις πιο αποτελεσματικά και αποδοτικά», εξηγεί.

5# Αγάπη προς τους εργαζομένους. Είναι η αγάπη που εκδηλώνεται με τη σκόπιμη δράση στην κάλυψη των αναγκών των άλλων για να φέρουν αποτελέσματα, καθαρίζοντας τα εμπόδια από τα μονοπάτια των ανθρώπων και ενδυναμώνοντας τους άλλους να επιτύχουν και να αναπτυχθούν. Έχει εγγενή αξία τόσο για τον ηγέτη όσο και για τον εργαζόμενο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × one =