αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Leonardo Di Caprio επενδύει σε δύο startups που εκτυπώνουν… κρέας

Ο Leonardo Di Caprio επενδύει σε δύο startups που εκτυπώνουν… κρέας

Ο Leonardo Di Caprio είναι γνωστός για την οικολογική του δράση. Τώρα επενδύει σε δύο startups που εκτυπώνουν… κρέας. Στην ολλανδική Mosa Meat και στην ισραηλινή Aleph Farms. Είναι δύο πρωτοποριακές εταιρείες, με την πρώτη να σύστησε στον κόσμο το 2013 το πρώτο χάμπουργκερ με μπιφτέκι από κύτταρα μοσχαριού και την δεύτερη να εκτύπωσε το 2018 την πρώτη μπριζόλα και μόλις πριν λίγους μήνες το πρώτο rib-eye.

Οι δύο αυτές εταιρείες έχουν την τεχνολογία για να εκτυπώνουν τις γνωστές κοπές κρέατος, δίχως να έχει πεθάνει κάποιο ζώο και δίχως να χρειαστεί να γίνουν αποψιλώσεις περιοχών για να καλλιεργηθούν εκτάσεις εκτροφής αγελάδων, γουρουνιών και οτιδήποτε άλλο.

«Η επιλογή του Leonardo DiCaprio να επενδύσει σε εμάς και να βρεθεί στο διοικητικό συμβούλιο, είναι μια επιβεβαίωση της βιωσιμότητας μας και επιβεβαιώνει το μονοπάτι στο οποίο βρισκόμαστε σε αυτή τη νέα εποχή παραγωγής κρέατος που βοηθάει να πολεμήσουμε την κλιματική αλλαγή και να διατηρήσουμε τον πλανήτη μας» δήλωσε εκπρόσωπος της Mosa Meat.

«Οι δύο αυτές εταιρείες προσφέρουν τη δυνατότητα κάλυψης των αναγκών σε μοσχαρίσιο κρέας, λύνοντας ταυτόχρονα τα πιο σημαντικά ζητήματα της παρούσας βιομηχανίας. Είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω στο συμβούλιο τους και επενδύω σε αυτές, καθώς ετοιμάζονται να συστήσουν στον κόσμο το “καλλιεργημένο κρέας”» είπε στην ανακοίνωσή του ο Di Caprio.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen + eight =