αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΟ κλάδος που καταγράφει «εκτόξευση» 190% στην Ελλάδα μετά το lockdown

Ο κλάδος που καταγράφει «εκτόξευση» 190% στην Ελλάδα μετά το lockdown

Το μόνο βέβαιο είναι ότι ο κορωνοϊός έφερε αναγκαστικά κοσμογονικές αλλαγές στον τρόπο ζωής των Ελλήνων που σε μεγάλο βαθμό υπάκουσαν στα μέτρα περιορισμού και κοινωνικής απομόνωσης, διαφοροποιώντας ακόμη και απλές συνήθειες της καθημερινότητάς τους.

Ένα από τα ερωτήματα που προέκυψαν έκτοτε ήταν και το κατά πόσο αυτές οι αλλαγές θα παγιοποιούνταν και στην μετά την πανδημία εποχή ή εάν καθώς τα μέτρα θα χαλάρωναν θα επιστρέφαμε ως λαός στον προηγούμενο τρόπο ζωής μας.

Για κάποια από αυτά τα ζητούμενα οι απαντήσεις έχουν δοθεί και σε ορισμένες περιπτώσεις είναι πραγματικά εντυπωσιακές, ανάλογες με την αύξηση του κύκλου εργασιών που γνώρισαν συγκεκριμένοι κλάδοι, με αυτόν των on line πωλήσεων των σούπερ μάρκετ να ξεχωρίζει.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από έρευνα της Convert Group, τα νούμερα προκαλούν ίλιγγο και δείχνουν ξεκάθαρα πως δεν πρόκειται για μια φευγαλέα τάση με κοντινή ημερομηνία λήξης αλλά για μια σαφή διαφοροποίησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών που ευκαιρίας δοθείσης κράτησαν τα… καλά της καραντίνας, διευκολύνοντας τις ζωές τους.

Μόνο την εβδομάδα μεταξύ 15 και 21 Ιουνίου η αύξηση των on line πωλήσεων άγγιξε το 151%, ενώ την αμέσως προηγούμενη ξεπέρασε το 190% και τις πρώτες επτά μέρες του ίδιου μήνα έφτασε το 167%! Τα στοιχεία προφανώς υπολείπονται εκείνων του Μαρτίου, όπου για ορισμένες εβδομάδες υπήρξε αυξητική τάση της τάξης του 501% (!), αλλά φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εκείνη την περίοδο τα μέτρα καραντίνας ήταν πολύ αυστηρά, με αποτέλεσμα οι αγορές με φυσική παρουσία στα καταστήματα να είναι πολύ χαμηλότερες, σχεδόν μηδενικές.

Πηγή: menshouse.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen − one =