αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ κανόνας 80/20, τα διαλείμματα, οι λίστες και τα άλλα: 10 απλοί τρόποι για να δουλεύεις καλύτερα

Ο κανόνας 80/20, τα διαλείμματα, οι λίστες και τα άλλα: 10 απλοί τρόποι για να δουλεύεις καλύτερα

Ίσως είσαι από αυτούς που γκρινιάζουν συνεχώς ότι… δεν προλαβαίνουν. Είναι τόσα πολλά tasks που πρέπει να γίνουν καθημερινά, και το επαγγελματικό σου πρόγραμμα είναι τόσο φορτωμένο, που δεν μπορείς να τα χωρέσεις όλα. Όπως έχουμε ξανά πει όμως, η ημέρα έχει 24 ώρες. Αυτό ισχύει για όλους και δεν αλλάζει.

Τι μπορείς να κάνεις; Να οργανωθείς και να διαχειριστείς με καλύτερο τρόπο τον χρόνο σου. Στο παρακάτω γράφημα θα δεις 10 απλούς τρόπους για να δουλεύεις με πιο αποδοτικό τρόπο. Χωρίς να σπαταλάς ενέργεια σε ασήμαντες εργασίες. Πρώτον στην λίστα βλέπουμε τον κανόνα 80/20. Τι λέει αυτός: Πρέπει να βρεις το 20% των tasks που παράγει το 80% των αποτελεσμάτων σου. Εστίασε λοιπόν σε αυτά που φέρνουν μεγάλα αποτελέσματα.

Είναι επίσης να κάνεις την δουλειά διασκεδαστική. Κάνε μερικά meetings σε άλλους χώρους εκτός γραφείου. Άκου μουσική όταν υπάρχει φασαρία στο επαγγελματικό περιβάλλον. Κάνε επίσης διαλείμματα κάθε 30 λεπτά. Δες όλα τα tips παρακάτω.

https://assets.entrepreneur.com/images/misc/1477666122_10-ways-work-easier-infographic.jpg
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine − five =