αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Αμερικάνος που πειραματίστηκε με το ελληνικό γιαούρτι και δημιούργησε μια startup εκατομμυρίων

Ο Αμερικάνος που πειραματίστηκε με το ελληνικό γιαούρτι και δημιούργησε μια startup εκατομμυρίων

Όταν το 2011 ο Justin Woolverton ξεκίνησε να πειραματίζεται με το ελληνικό γιαούρτι (το λεγόμενο Greek frozen yogurt), αναμιγνύοντας το με φρούτα, δεν είχε σκοπό να ξεκινήσει μια επιχείρηση. Λίγα χρόνια αργότερα, το 2016, έφτασε να έχει στα χέρια του ένα brand με ετήσια έσοδα 49 εκατ. δολαρίων. Ένα εντυπωσιακό success story.

«Ήταν κάτι που δημιούργησα στην κουζίνα μου, επειδή δεν μου άρεσε η ζάχαρη» λέει ο ίδιος.

H εταιρία του, Halo Top Creamery, κατατάσσεται πλέον στο Νο5 της λίστας του Inc, με τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες ιδιωτικές εταιρίες στις ΗΠΑ.

Λίγο μετά τους πρώτους πειραματισμούς, ο Woolverton πήρε έναν παρασκευαστή παγωτού, με μόλις 20 δολάρια. Τότε άρχισε να καταλαβαίνει ότι μπορεί να δημιουργήσει κάτι μεγάλο. Στόχος του ήταν να φτιάξει ένα παγωμένο προϊόν, σαν παγωτό, το οποίο όμως δεν θα περιέχει ζάχαρη. Αντί για αυτό χρησιμοποίησε άλλα υποκατάστατα. Χρησιμοποιώντας σαν βάση το γιαούρτι.

Φυσικά, ήθελε παράλληλα να πετύχει μια ωραία γεύση. Το προϊόν από τη στιγμή που βγήκε στην αγορά, έγινε γρήγορα δημοφιλές. Ειδικά στους ανθρώπους που αθλούνται και θέλουν να έχουν μια καλή διατροφή. Συγκέντρωσε 500.000 οπαδούς στο Instagram, 27.000 στο Twitter και 600.000 στο Facebook. Πολλά από τα καταστήματα στα οποία πωλούνταν, δεν μπορούσαν να αντεπεξέλθουν στη ζήτηση.

Πριν από όλα αυτά βέβαια, όπως σημειώνει το αμερικανικό inc.com, ο Justin Woolverton είχε κάνει τις δικές του κινήσεις. Ξόδεψε 1 έτος έτσι ώστε να τελειοποιήσει τη συνταγή του. Με πολλές δοκιμές και λάθη. Αρχικά εστιάζοντας στο Ελληνικό γιαούρτι και στη συνέχεια, μόλις κατάλαβε ότι η ιδέα του έχει αξία, μετέτρεψε το προϊόν του σε παγωτό, με την ίδια βάση. Όπως λέει τώρα, αν έβγαινε στην αγορά απλά με ένα Greek frozen yogurt, δεν θα μπορούσε να αντέξει τον ανταγωνισμό που υπήρχε ήδη.

Το μεγάλο challenge ήταν η αντικατάσταση της ζάχαρης. Τελικά, χρησιμοποίησε στέβια με φυσική γλυκαντική ουσία μηδενικών θερμίδων. Και κάποια άλλα υλικά. Οι πρώτες versions του παγωτού ήταν σε γεύσεις Vanilla Bean και Lemon Cake. Μπήκε για πρώτη φορά στην κατάψυξη καταστήματος το 2012, στο Λος Άντζελες. Σε ένα μικρό κατάστημα.

Από τότε πολλά έχουν αλλάξει. Η μικρή startup «εκτοξεύτηκε», εξελισσόμενη σε ένα μεγάλο brand. Σήμερα το βρίσκεις σε περισσότερα από 19.000 καταστήματα σε ολόκληρες τις ΗΠΑ. Ενώ έχει λανσάρει και πολλές νέες γεύσεις. Από την αρχή του 2017, η εταιρία έχει πουλήσει περισσότερα τεμάχια παγωτού, από «γίγαντες» όπως οι Häagen-Dazs και Ben & Jerry’s. Και όλα ξεκίνησαν κάποτε, από μερικούς πειραματισμούς πάνω στο ελληνικό γιαούρτι…

 

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 + 2 =