αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ άνθρωπος που έφτιαξε το «έξυπνο» μπουφάν και μάζεψε 2,4 εκατ. δολάρια στο Κickstarter

Ο άνθρωπος που έφτιαξε το «έξυπνο» μπουφάν και μάζεψε 2,4 εκατ. δολάρια στο Κickstarter

Η ευκαιρίες υπάρχουν παντού γύρω μας. Ακόμα και σε πολύ καθημερινά πράγματα. Όπως… το κρύο που μπορεί να κάνει το χειμώνα. Από εκεί εμπνεύστηκε ο Τζέιμι Καν, ένας αμερικανός προγραμματιστής, που δεν άντεχε άλλο το κρύο στον Καναδά.

Αποφάσισε, λοιπόν, τον Ιανουάριο του 2015, να παραιτηθεί από τη δουλειά του και να αφοσιωθεί στο μεγάλο του όνειρο, και πολλών ακόμα ανθρώπων, να κατασκευάσει το «καλύτερο μπουφάν του κόσμου». Το «Εξυπνο Μπουφάν» ή «Smarka», όπως χωρίς δεύτερη σκέψη, «βάφτισε» το πρότζεκτ του, έγινε αμέσως μια από τις πιο δημοφιλής καμπάνιες στον μεγαλύτερο ιστόποπο crowdfunding, το kickstarter.

winter1-thumb-largeΒάζοντας όλο το μεράκι του, ο Τζέιμι Καν, εφοδίασε το «καλύτερο μπουφάν του κόσμου» με ενσωματωμένα γάντια και κασκόλ, προέκταση στο μήκος του, ηλεκτρικές τσέπες και αποσπώμενη επένδυση προκειμένου να μπορεί να φορεθεί και τις λιγότερο κρύες μέρες του χρόνου.

Το εντυπωσιακό στοιχείο, ωστόσο του πρότζεκ Smarka, δεν ήταν ο πρωτότυπος σχεδιασμός του αλλά το γεγονός ότι κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω 2,4 εκατ. δολάρια από 8.800 ανθρώπους που χρηματοδότησαν την ιδέα του. Η εταιρεία του, North Aware, έχει λάβει μέχρι στιγμής πάνω από 11.000 παραγγελίες από όλο τον κόσμο, ακόμα και από θερμότερες χώρες όπως η Σιγκαπούρη, σύμφωνα με την Καθημερινή.

«Δεν είχα κανένα πρόβλημα να πάρω ένα ρίσκο και να παραιτηθώ από τη δουλειά μου», δηλώνει ο Τζέιμι Καν.

Το «έξυπνο μπουφάν», είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία στην τιμή των 349 δολαρίων. Και ενώ το να φτιάξει κομψά και ζεστά μπουφάν ήταν εύκολο, ο πρώην προγραμματιστής παραδέχεται πως ήταν αρκετά δύσκολο το να στήσει μια επιχείρηση μέσα σε πέντε μόλις μήνες αλλά και να αντεπεξέλθει στις ολοένα αυξανόμενες παραγγελίες, με αρκετούς από τους πελάτες να διαμαρτύρονται για τις καθυστερήσεις στην παράδοση των μπουφάν, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για δημιουργία παραρτημάτων και σε άλλες χώρες, όχι μόνο μέσω διαδικτύου αλλά και με καταστήματα λιανικής.

Ο Καν απέκλεισε το γεγονός η εταιρεία του να συνεργαστεί με κολοσσούς της ένδυσης και της τεχνολογίας, τουλάχιστον προς το παρόν και ανέφερε πως παρά τη θέλησή του να κατασκευάσει το προϊόν του στον Καναδά, η έλλειψη εργοστασίων τον οδήγησε στην Κίνα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × five =