Η επικοινωνία που έχεις με τους πελάτες/χρήστες του project σου είναι κομβική. Με σωστές κινήσεις μπορείς να χτίσεις μια σχέση εμπιστοσύνης και να αναπτύξεις το κοινό σου, ενώ από την άλλη αν κάνεις λάθη μπορεί να γκρεμιστεί όλο το οικοδόμημα που έχεις φτιάξει.
Εκεί εστιάζει το παρακάτω γράφημα. Και παραθέτει 8 απλές φράσεις τις οποίες δεν πρέπει να λες ποτέ στους πελάτες σου. Όπως θα δεις μάλιστα, κάποιες είναι τόσο συνηθισμένες που ίσως τις έχεις χρησιμοποιήσει ήδη σε κάποια επικοινωνία με πελάτη. Ήρθε η ώρα λοιπόν να φτιάξεις ένα πιο σωστό πλάνο. Περιορίζοντας τις λάθος κινήσεις.