αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΟι 5 κινήσεις που κάνεις και σαμποτάρεις τη δουλειά σου (χωρίς να το καταλάβεις)

Οι 5 κινήσεις που κάνεις και σαμποτάρεις τη δουλειά σου (χωρίς να το καταλάβεις)

Έχουν περάσει αρκετοί μήνες από τότε που έθεσες καινούργιους στόχους γι’ αυτή τη χρονιά (ναι, επιτέλους ασκείσαι περισσότερο), αλλά είσαι σίγουρη ότι δεν έχεις αποδιοργανωθεί; Αν μέσα σε αυτούς ήταν και κάποιοι που σχετίζονταν με την επαγγελματική σου ζωή, τότε είναι μία καλή ευκαιρία να δεις αν όντως δεν κάνεις 5 κοινά λάθη που συνηθίζουμε να κάνουμε όλοι στη δουλειά.

Αφήνεις τα email να κατακλύσουν τη ζωή σου

Προκαθόρισε πόσο συχνά θα ελέγχεις τα εισερχόμενά σου – ας πούμε, κάθε 30 λεπτά – και μείνε πιστή σε αυτό το χρονικό διάστημα. Μπορείς να κάνεις κάποια εξαίρεση αν περιμένεις κάτι επείγον, αλλά το διαρκές άνοιγμα του Gmail σε εμποδίζει πραγματικά να εστιάσεις σε οτιδήποτε άλλο.

Γράφεις ανεπαρκή email

Υπάρχει λάθος τρόπος για να γράψεις ένα mail; Στη μαμά σου, όχι. Στους συναδέλφους όμως, ναι. Κανείς δεν θέλει να διαβάσει ένα μακροσκελές email για να βρει τα σημαντικά μέρη. Βεβαιώσου, λοιπόν ότι όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι σαφή και συνοπτικά και τονίζεις τα σημαντικά σημεία.

Μπερδεύεις τα «επείγοντα» με τα «σημαντικά»

Έχεις περάσει ποτέ μία μέρα στο γραφείο που ένιωθες ότι δεν σταμάτησες λεπτό, αλλά στις 6 το απόγευμα αισθανόσουν σαν να μην έγινε τίποτα; Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ του «επείγοντος» και του «σημαντικού» και της βάσης ενός συστήματος λήψης αποφάσεων που έγινε γνωστό από τον Eisenhower. Η εκμάθηση της διαφοράς θα σε βοηθήσει να δώσεις προτεραιότητα στη λίστα υποχρεώσεων και να πετύχεις περισσότερα.

Δεν χρησιμοποιείς όλα τα οφέλη σου

Όχι, δεν μιλάμε για τα δωρεάν σνακ. Μάθε τι σου προσφέρει η εταιρία που εργάζεσαι, αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις δωρεάν ή με έκπτωση κάποιες υπηρεσίες και φυσικά πάρε όλες τις ημέρες άδειας που σου αναλογούν και αξιοποίησέ τες.

Πηγή: Missbloom.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × three =