αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 10 λόγοι για να κάνεις rebrand την επιχείρηση σου (και να σαρώσεις)

Οι 10 λόγοι για να κάνεις rebrand την επιχείρηση σου (και να σαρώσεις)

Ήξερες ότι το διάσημο μήλο της Apple κάποτε ήταν… χρωματιστό; Αυτό άλλαξε το 1997, όταν ο Steve Jobs επέστρεψε στην εταιρία. Και το logo πήρε την μονόχρωμη μορφή του, με την οποία το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Κι όμως πολλές μεγάλες επιχειρήσεις έχουν προχωρήσει σε διαφόρων ειδών rebranding, είτε π.χ. γιατί άλλαξαν CEO, είτε γιατί θέλανε να επεκταθούν διεθνών, είτε γιατί απλά το παλιό logo τους άρχισε να γίνεται ξεπερασμένο.

Στο παρακάτω γράφημα της αμερικανικής Custom Logo Shop, θα δεις τους 10 λόγους για τους οποίους μπορεί να κάνεις reabrand την επιχείρηση σου. Τα points παρουσιάζονται μέσα από τις ιστορίες μερικών πολύ γνωστών εταιριών. Όπως η Apple Που λέγαμε πριν.

https://assets.entrepreneur.com/images/misc/1524235416_reasons-rebrand-business-infographic.jpg

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − seven =