αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι στόχοι της Μινέρβα μετά την μεγάλη εξαγορά

Οι στόχοι της Μινέρβα μετά την μεγάλη εξαγορά

Eναντι τιμήματος 45,1 εκατ. ευρώ, μία από τις πλέον ιστορικές βιομηχανίες στη χώρα, η Μινέρβα Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων Α.Ε., περνά στα χέρια της Mirties Enterprises Company Limited, θυγατρικής της Diorama Investments SICAR. Οπως ανακοίνωσε ο μέχρι σήμερα μέτοχος της Μινέρβα, η PZ Cussons Plc, η πώληση της ελληνικής θυγατρικής της, το όνομα της οποίας έχει ταυτιστεί με τον ελαιουργικό κλάδο, εντάσσεται στη νέα στρατηγική της, που, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Αλεξ Κανέλλη, «επικεντρώνεται στις κύριες κατηγορίες προϊόντων μας –προσωπικής φροντίδας και καλλυντικών– και σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές που αποτελούν το μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και θα μας προσφέρουν μεγαλύτερη ανάπτυξη». «Πιστεύω ότι η Diorama / Deca είναι ένας εξαιρετικός συνεργάτης, που θα προσφέρει στη Μινέρβα σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης», συμπλήρωσε ο κ. Κανέλλης.

Το υψηλό τίμημα ήταν αυτό που καθόρισε την επικράτηση της Diorama Investments, διαχειριστής της οποίας είναι η Deca Investments, και την αποχώρηση από τον διαγωνισμό της βιομηχανίας ζυμαρικών Μέλισσα Κίκιζας, που ήταν επίσης βασικός διεκδικητής. Ο partner και διευθυντής Επενδύσεων της Deca Investments AIFM, Γιάννης Καλαντζής, δήλωσε ότι «το ενδιαφέρον μας για τη Μινέρβα προϋπήρχε της απόφασης της PZ Cussons να πωλήσει την εταιρεία. Στοιχεία της ελκυστικότητάς της αποτελούν η μακρά και επιτυχημένη ιστορία της, η απαράμιλλη αναγνωρισιμότητα του ονόματός της και η πεποίθηση ότι μπορεί να αναπτυχθεί σημαντικά στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά. Είμαστε βέβαιοι ότι, μαζί με τους συνεπενδυτές μας, τη διοίκηση και τους εργαζομένους, θα κάνουμε τη Μινέρβα ακόμα μεγαλύτερη και πιο κερδοφόρο εταιρεία, που θα αποτελεί σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα».

Με πλούσια ιστορία μεγαλύτερη των 115 χρόνων, η Μινέρβα είναι σήμερα μια εύρωστη βιομηχανία ειδών διατροφής. Εχει δημιουργήσει ένα εμβληματικό brand, ενώ διατηρεί ένα ισχυρό πορτφόλιο με περισσότερα από 10 εμπορικά σήματα σε είδη διατροφής (ελαιόλαδο, τυροκομικά, φέτα, βούτυρο, μαργαρίνη, ξίδι) και υψηλά μερίδια στις επιμέρους αγορές. Παράλληλα, αναπτύσσει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα σε περισσότερες από 20 χώρες του κόσμου. Η ισχυρή θέση της Μινέρβα βασίζεται στην παραγωγική της βάση με τρεις μονάδες παραγωγής και τις συνεχείς επενδύσεις επέκτασης και εκσυγχρονισμού.

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve + eighteen =