αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι σπουδαίοι leaders δημιουργούν καλές σχέσεις με τους εργαζομένους τους. Και χρησιμοποιούν 4 πρακτικές

Οι σπουδαίοι leaders δημιουργούν καλές σχέσεις με τους εργαζομένους τους. Και χρησιμοποιούν 4 πρακτικές

«Όλοι λένε ότι πρέπει να δημιουργήσεις μια καλή σχέση με τους πελάτες σου. Πιστεύω ότι πρώτα πρέπει να φτιάξεις μια καλή σχέση με τους εργαζομένους σου». Είναι λόγια της Angela Ahrendts, senior vice president of retail της Apple. Οι σπουδαίοι leaders είναι κοντά στους εργαζομένους τους. Παρέχοντας ότι χρειαστεί, για να φτάσουν όλοι μαζί στην επιτυχία.

Τίποτα βέβαια δεν γίνεται στην τύχη. Και σε αυτό το κομμάτι, υπάρχουν τακτικές που μπορείς να εφαρμόσεις, έτσι ώστε να διαθέτεις πάντα μια χαρούμενη ομάδα. Το inc.com, παραθέτει τις 4 πρακτικές που ακολουθούν οι σπουδαίοι ηγέτες, έτσι ώστε να δημιουργήσουν καλές σχέσεις με τους εργαζομένους.

1- Δεν γυρίζουν την πλάτη στα δύσκολα: Στις δύσκολες στιγμές, πρέπει να είσαι κοντά στους εργαζομένους σου. Είναι τότε ακριβώς που πρέπει να βγεις μπροστά και παράλληλα να τους παρέχεις την βοήθεια που χρειάζονται για να ξεπεραστεί το όποιο πρόβλημα. Αυτός είναι και ένας τρόπος, για να μην έχεις… φαινόμενα αποχωρήσεων στην επιχείρηση σου, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές.

2- Προωθούν και διαμορφώνουν τη διαφάνεια: Είναι σημαντικό, οι εργαζόμενοι να μη μαθαίνουν τις εξελίξεις για την εταιρία… μόνο στις επίσημες ανακοινώσεις. Χρειάζεται να φτιάξεις μια εσωτερική κουλτούρα, η οποία θα παραθέτει όλα τα δεδομένα με διαφάνεια. Αν οι εργαζόμενοι γνωρίζουν πως λειτουργεί η εταιρία και τι αποφάσεις λαμβάνει, νιώθουν περισσότερο μέσα σε αυτή.

3- Προσφέρουν κάτι στον κόσμο: Οι εργαζόμενοι δεν ενδιαφέρονται μόνο για το αν θα έχουν δωρεάν γεύματα. Έρευνες έχουν δείξει ότι, ειδικά οι Millennials, θέλουν να εργάζονται σε μια εταιρία που είναι ηθική και προσφέρει στην κοινωνία.

4- Είναι ταπεινοί- δεν βάζουν το «εγώ» μπροστά: Πέρυσι, το Linkedin έκανε μια έρευνα, ροτόντας για το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι leaders. Η δεύτερη συχνότερη απάντηση ήταν ότι διοικούν βάζοντας το «εγώ» τους μπροστά. Κάτι που βλάπτει το ηθικό της ομάδας και τελικά την εταιρία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 5 =