αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι μη συνεργάσιμοι, οι «κλόουν» του γραφείου και άλλοι: Πως να διαχειριστείς τους δύσκολους εργαζομένους

Οι μη συνεργάσιμοι, οι «κλόουν» του γραφείου και άλλοι: Πως να διαχειριστείς τους δύσκολους εργαζομένους

Είναι αλήθεια ότι η καλή ομάδα μπορεί να κάνει την διαφορά μέσα σε μια επιχείρηση. Αλλά τι γίνεται όταν… υπάρχουν μερικοί εργαζόμενοι που δημιουργούν πρόβλημα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο; Κάτι που φυσικά μπορεί να επηρεάσουν όλη την ομάδα.

Ψυχραιμία. Λύσεις υπάρχουν. Στο παρακάτω γράφημα θα δεις μερικούς τύπους δύσκολων εργαζομένων. Κάποιους ίσως τους έχεις συναντήσει σε κάποιο γραφείο. Υπάρχουν, για παράδειγμα, οι μη συνεργάσιμοι, οι αναβλητικοί, οι «κλόουν» του γραφείου. Στο γράφημα θα δεις καταρχήν τα προειδοποιητικά σημάδια- έτσι ώστε να τους εντοπίσεις. Και στην συνέχεια μερικές πρακτικές λύσεις.

https://i-h2.pinimg.com/564x/31/0a/32/310a32d1e3081a6cbbd43b6ff41ed76e.jpg?b=t

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − nine =