αρχικηVIRALΟι ευγενικοί πελάτες πληρώνουν… λιγότερα χρήματα σε αυτή την καφετέρια

Οι ευγενικοί πελάτες πληρώνουν… λιγότερα χρήματα σε αυτή την καφετέρια

Απηυδισμένος με την έλλειψη ευγένειας των πελατών του, ο Τζάστιν Σιμς, μπάρμαν στο «Cups Coffee & Tea» στο Grandin Village, Ryonoke Valley, στην πολιτεία της Βιρτζίνια, πήρε την κατάσταση στα χέρια του. Πήρε κιμωλία και στον διπλό πίνακα έξω από το καφέ μπαρ του έγραψε: «Ένα καφεδάκι 5 δολάρια», «Ένα καφεδάκι, παρακαλώ 3 δολάρια» «Γεια σας, ένα καφεδάκι, παρακαλώ 1,75 δολάρια».

«Ξέρετε, αποφάσισα, μιας κι έχω ανάγκη να λύσω όλες τις αδικίες του κόσμου, να αρχίσω να χρεώνω πιο πολύ όσους δεν έχουν χρόνο να πουν “γεια” και να συνειδητοποιήσουν ότι όλοι είμαστε πίσω από τον πάγκο του μπαρ» είπε ο Σιμς, σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό. Η ιδέα είναι παλιά. Το 2013, το «Petit Syrah» στη Νίκαια έγινε διάσημο με το που υπενθύμισε στους πελάτες του να προσέχουν τους τρόπους τους, ανταμείβοντας τους πρόθυμους. Έξω από το καφέ μπαρ, μια πινακίδα ενημέρωνε: «Έναν καφέ 7 ευρώ», «Έναν καφέ, παρακαλώ 4,25 ευρώ», «Καλημέρα, έναν καφέ, παρακαλώ 1,40 ευρώ».

Η είδηση έγινε viral. Κι όταν έφτασαν οι κάμερες της τηλεόρασης, ο ιδιοκτήτης Φαμπρίς Πεπινό, είπε τον καημό του: «Ζούμε σε παράξενο κόσμο. Για τρία χρόνια βάλαμε το πάθος μας σ’ αυτό που κάνουμε, να προσφέρουμε ποιοτικά πιάτα, καλό κρασί… κι αυτό που κάνει βαβούρα είναι τούτο δω. Λίγες λέξεις στον μαυροπίνακα». «Άρχισε σαν αστείο» είχε δηλώσει ο Πεπινό στον αγγλόφωνο ιστότοπο «The Local», «γιατί την ώρα του μεσημεριανού, ο κόσμος ερχόταν πολύ στρεσαρισμένος και κάποιες φορές ήταν αγενής σε μας όταν παράγγελνε καφέ». Αυτό που κάναμε «ήταν ο δικός μας τρόπος να πούμε: “Ήρεμα, και συνεχίστε”» πρόσθεσε. «Οι περισσότεροι είναι τακτικοί πελάτες μου, βλέπουν το αστείο του πράγματος και υπερβάλλουν σε ευγένεια. Αλλά τώρα, ο κόσμος είναι πιο χαλαρός και χαμογελά περισσότερο. Αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Πηγή: LIFO

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 3 =