αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΟι δύο φίλες, οι έξυπνες ατάκες πάνω σε αντικείμενα και ένα project που ονομάζεται Think Pig

Οι δύο φίλες, οι έξυπνες ατάκες πάνω σε αντικείμενα και ένα project που ονομάζεται Think Pig

Αν η κούπα που πίνεις τον καφέ το πρωί, σου φαίνεται… πολύ βαρετή, τότε τι θα έλεγες να υπάρχει πάνω σε αυτή μια έξυπνη ατάκα. Ναι, μπορεί να συμβεί. Και μάλιστα αυτή την ιδέα έχει εφαρμόσει ένα ελληνικό brand με το «μυστήριο» όνομα Think Pig. Πίσω από το εγχείρημα βρίσκονται η Μαριλένα Βαϊνανίδη και η Αθηνά Αλεξιάδου. Οι δύο τους, τοποθετούν έξυπνες φράσεις πάνω σε διάφορα αντικείμενα: από κούπες και πιάτα, μέχρι mousepad.

Πως όμως μπορεί να κινηθεί επιχειρηματικά ένα τέτοιο project στην Ελλάδα της κρίσης; Πως ακριβώς είναι η συνεργασία στα «εσωτερικά» της ομάδας; Και με ποιον τρόπο δημιουργούνται οι πρωτότυπες ατάκες πάνω στα αντικείμενα; Η συνιδρύτρια του Think Pig, Μαριλένα Βαϊνανίδη, μιλά στο It’s Possible και δίνει τις απαντήσεις.

Πως ξεκίνησε η ιδέα για το Think Pig;

Από μια φωτογράφιση που έκανα για το σαιτ μου www.spitishoot.com στο εργαστήριο της Αθηνάς. Εκείνη ήταν διακοσμήτρια κι έφτιαχνε έπιπλα και πολλά άλλα, εγώ είχα ξεκινήσει να φτιάχνω καδράκια για πλάκα και μέσα σε λίγες μέρες ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε καδράκια μαζί. Μετά προχωρήσαμε και σε άλλα προϊόντα.

Ποια είναι τα προϊόντα που διάθετε αυτή τη στιγμή στο brand σας;

Αυτή τη στιγμή το Think Pig διαθέτει κούπες, πιάτα, σουπλά, σουβέρ, τετράδια, mousepad, posters, φωτιστικά.

Η ιδρύτριες του Think Pig, Αθηνά Αλεξιάδου και Μαριλένα Βαϊνανίδη

Πως ακριβώς καταλήγετε στις ευφάνταστες ατάκες πάνω στα προϊόντα; Έχετε έτοιμες ιδέες από πριν, γίνονται κάποιες «συσκέψεις» μεταξύ σας ή ζητά ότι θέλει ο πελάτης;

Οι ατάκες που χρησιμοποιούμε είναι είτε δικές μας, είτε φίλων μας, είτε κάπου τις έχουμε δει. Έχει τύχει να μας προτείνουν και πελάτες. Συνήθως έχουμε διαφορετικά γούστα απ τους πελάτες, οπότε προσπαθούμε να βλέπουμε τι αρέσει περισσότερο σ’ εκείνους και τι όχι!

Ποιες είναι οι δυσκολίες που έχετε αντιμετωπίσει σε αυτό το εγχείρημα σας, μέχρι σήμερα;

Η βασική δυσκολία είναι οικονομική. Χρειάζεται μεγάλο budget για τις πρώτες ύλες και με τα δεδομένα της εποχής είναι δύσκολο να βγάλουμε ικανοποιητικά χρήματα απ’ αυτό.

Πέρα από το δημιουργικό κομμάτι της υπόθεσης, με βάση αυτά που έχετε δει μπορεί ένα τέτοιο project να σταθεί και επιχειρηματικά, και έτσι να έχετε σεβαστά έσοδα από εκεί;

Πιστεύουμε ότι μπορεί, αρκεί να υπάρχει υπομονή, επιμονή και οικονομική αντοχή.

Σε παλαιότερη συνέντευξη σας έχετε δηλώσει ότι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των δημιουργημάτων σας, είναι τα χρώματα άσπρο και το μαύρο- δηλαδή τα δύο άκρα. Εσείς οι δύο, ως ιδρύτριες της επιχείρησης, έχετε ίδιες απόψεις και οπτικές στη συνεργασία σας ή είστε… στα δύο άκρα;

Ευτυχώς έχουμε ίδιες απόψεις όσον αφορά το αισθητικό κομμάτι κι αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί αλλιώς δε θα μπορούσε να υπάρξει συνεργασία σε κάτι δημιουργικό.

Έχουμε διαφορετική οπτική σε πολλά θέματα χειρισμού ή στρατηγικής, αυτό όμως μπορεί να είναι θετικό καθώς πάντα χρειάζεται μια δεύτερη γνώμη σε οτιδήποτε, το να μοιράζεσαι κάτι σε κάνει να σκέφτεσαι πιο σφαιρικά και σου προσφέρει και μια πιο μεγάλη ασφάλεια.

Ποιο είναι το καλύτερο και ποιο το χειρότερο σχόλιο που έχετε ακούσει μέχρι σήμερα, αναφορικά με αυτή την προσπάθεια σας;

Καλά σχόλια ακούμε πολλά ευτυχώς, δε θα μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε ένα. Από άσχημα το αγαπημένο μας είναι οτι είμαστε ‘ηλίθιες’ και ‘υπέροχα αχώνευτες’.

Τι μελλοντικά σχέδια έχετε, σε σχέση με το Think Pig;

Να φτιάχνουμε ολο και πιο δημιουργικά πράγματα και να τ’ αγαπήσει όλο και περισσότερος κόσμος. Ίσως ν’ ανοίγαμε κι ενα μαγαζί στο κέντρο της Αθήνας !

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

six + 15 =