αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑ«Οι αρχηγοί έβγαζαν εύκολα λεφτά»: Μέλος της επίμαχης εταιρίας, αποκαλύπτει πως δούλευε η «πυραμίδα» με τα 10.000 θύματα στην Ελλάδα

«Οι αρχηγοί έβγαζαν εύκολα λεφτά»: Μέλος της επίμαχης εταιρίας, αποκαλύπτει πως δούλευε η «πυραμίδα» με τα 10.000 θύματα στην Ελλάδα

Το δέλεαρ του εύκολου κέρδους σε συνδυασμό με ερασιτεχνικά βίντεο-κράχτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με χρήστες να μετρούν χαρτονομίσματα -τα κέρδη τους από… likes τα οποία ισχυριζόταν ότι πληρώνει αδρά η εταιρεία Wind Media- φαίνεται ότι αποτέλεσε την ιδανική συνταγή επιτυχίας για τους εγκέφαλους της νέας διαδικτυακής απάτης – πυραμίδας. Η πυραμίδα είναι κλασική μέθοδος υφαρπαγής χρημάτων. Ωστόσο, στην εποχή της κυριαρχίας των πληρωμών και συναλλαγών με κρυπτονομίσματα ο εντοπισμός της διαδρομής του χρήματος είναι αδύνατος.

Τα πληρωμένα likes σε ιστοσελίδες και βίντεο στο YouTube δεν έχουν μόνο την μορφή πυραμίδας, όπου η Wind Media δελέαζε τα υφιστάμενα μέλη με μεγαλύτερα έσοδα εάν κατάφερναν να φέρουν νέα άτομα.

Η Wind Media έκανε και πωλήσεις. Όπως εξηγεί το Moneyreview.gr, πουλούσε πακέτα που τα αποκαλούσε VIP τα οποία είχαν αξία 100, 300, 600, 1.000 και 3.000 ευρώ. Για παράδειγμα, η Wind Media μέσω της ειδικής πλατφόρμας που είχε δημιουργήσει υποσχόταν σταθερό ετήσιο εισόδημα 16 χιλ. ευρώ, εάν κάποιος πλήρωνε μία φορά 600 ευρώ.

Με το ίδιο πακέτο των 600 ευρώ, κάποιος θα έβγαζε 765 ευρώ το μήνα ή 25,5 ευρώ ανά ημέρα. Προϋπόθεση ήταν η κατάθεση και η ανάληψη να γίνεται μόνο σε κρυπτονόμισματα USDT. Με τον τρόπο αυτό η ανίχνευση της διαδρομής του χρήματος είναι αδύνατη.

«Στις πυραμίδες κερδίζουν μόνο οι πρώτοι. Όσο αυξάνονται τα μέλη, τόσο η πυραμίδα κινδυνεύει με κατάρρευση. Στην περίπτωση της Wind Media, οι αρχηγοί της πυραμίδας ήταν εύκολο να βγάλουν λεφτά. Για παράδειγμα, έστω ότι έπειθαν δύο μόνο άτομα να αγοράσουν το πακέτο VIP 2 που κοστίζει 300 ευρώ και υποσχόταν με μόνο 8 likes την ημέρα εισόδημα 12 ευρώ την ημέρα και 360 ευρώ το μήνα.

Σε 24 ώρες η Wind Media θα έπρεπε να πληρώσει τα δύο αυτά νέα μέλη με 24 ευρώ. Αυτό ήταν εύκολη υπόθεση: καθένα από αυτά τα μέλη έφερνε τουλάχιστον 50 ή 100 άτομα σε 24 ώρες που κατέθεταν στην εταιρεία -το καθένα- τουλάχιστον 100 ευρώ – οσο η αξία του φθηνότερου πακέτου. Ήταν σε πλήρη γνώση μου πώς λειτουργεί το σύστημα. Έτσι λειτουργούν οι πυραμίδες. Εγώ κέρδισα αρκετές χιλιάδες ευρώ. Ωστόσο, σε άλλη πλατφόρμα έχασα λεφτά» εξηγεί μιλώντας στο moneyreview.gr, μέσω διαδικτυακής εφαρμογής επικοινωνίας και υπό τον όρο της ανωνυμίας, πρώην μέλος της Wind Media που έχει πλέον… μετακομίσει σε καινούργια ομοειδή πλατφόρμα.

Αρχικά, η πλατφόρμα της Wind Media ήταν συνεπής στις πληρωμές της. Όσο όμως, τα νέα μέλη αυξάνονταν τόσο πιο δύσκολο ήταν να πληρωθούν όλοι και κυρίως οι νεοεισερχόμενοι. Οι ρυθμοί αύξησης των νέων μελών ήταν αλματώδεις, εάν ληφθεί υπόψη ότι η Wind Media και οι ομόκεντροι κύκλοι της έδιναν κίνητρα, ώστε τα υφιστάμενα μέλη να αναβαθμίσουν τη συνδρομή τους. Για παράδειγμα, τα μέλη παρακινούνταν να αγοράσουν την ακριβή συνδρομή των 3.000 ευρώ εάν, για παράδειγμα, είχαν τη μηδενική συνδρομή που τους απέφερε καθημερινά μόλις 1,5 ευρώ έναντι 3 like ή εάν διέθεταν κάποια από τις φθηνότερες συνδρομές (π.χ. των 100 ευρώ).

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × five =