αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι έξυπνοι leaders θα κάνουν αυτές τις 3 κινήσεις φέτος. Και μπορείς να τις «αντιγράψεις»

Οι έξυπνοι leaders θα κάνουν αυτές τις 3 κινήσεις φέτος. Και μπορείς να τις «αντιγράψεις»

Μπήκαμε σε ένα νέο έτος. Και ένα απρόβλεπτο τοπίο ανοίγεται μπροστά. Ήδη τα τελευταία περίπου δύο χρόνια έχουμε δει μεγάλες αλλαγές στο πεδίο της εργασίας. Με τους business leader να πρέπει να λύσουν, ανάμεσα σε άλλα, έναν γρίφο: Πως θα κρατήσουν τους καλύτερους εργαζομένους τους; Ενω παράλληλα θα προσελκύσουν και νέα ταλέντα. Είμαστε άλλωστε στην εποχή της «Μεγάλης Παραίτησης», όπως σημειώνουν πολλά διεθνή ΜΜΕ. Με πολλούς εργαζομένους να επανεξετάζουν τις επαγγελματικές τεπιλογές και τις προτεραιότητες τους.

Το αμερικανικό inc.com μίλησε με 3 στελέχη επιχειρήσεων, αναζητώντας τα στοιχεία εκείνα που θα χαρακτηρίσουν τους σπουδαίους leaders μέσα σε αυτό το νέο τοπίο. Εδώ είναι λοιπόν 3 κινήσεις που θα κάνουν οι έξυπνοι leaders φέτος. Μερικές τακτικές που μπορείς να «αντιγράψεις».

1# Η τέχνη της ακρόασης

Δεν υπάρχει μία λύση για όλους, όσον αφορά τη διατήρηση των εργαζομένων σε μία εταιρία. «Ο καθένας θέλει κάτι διαφορετικό από τη δουλειά του και ως ηγέτης, πρέπει να το σεβαστείτε και να το κατανοήσετε», λέει ο Dean Thompson, επικεφαλής ανάπτυξης/πελατολογίου στη HungerRush. . «Δεν υπάρχουν δύο εργαζόμενοι που να είναι ίδιοι και θα ήταν χάσιμο χρόνου και πόρων να τους αντιμετωπίζουμε ως τέτοιους», εξηγεί.

Ο Thompson πιστεύει ότι ακούγοντας το feedback των εργαζομένων, οι ηγέτες θα είναι πολύ καλύτερα ενημερωμένοι για το πώς να κρατούν τους υπαλλήλους ευτυχισμένους. «Ο πιο σημαντικός τρόπος για να κρατήσετε τους υπαλλήλους αφοσιωμένους είναι απλώς να ακούτε τι θέλουν», λέει και συμπληρώνει: «Οι απαντήσεις τους μπορεί να μην είναι αυτές που περιμένατε να ακούσετε και αυτο το feedback θα επηρεάσει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε τα οφέλη και τη διαχείριση των εργαζομένων».

2# Δώσε δυνατότητα για feedback

Ο Mark Woodka, Διευθύνων Σύμβουλος της OnShift, πιστεύει ότι για να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα, πρέπει να παρέχετε στους υπαλλήλους έναν τρόπο να μοιράζονται εύκολα τα σχόλιά τους. «Ο μόνος τρόπος για να κρατήσετε τους εργαζομένους σας στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά εργασίας είναι με την υιοθέτηση προγραμμάτων με επίκεντρο τους εργαζομένους. Οι εργαζόμενοι θέλουν να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν και τους ακούνε, και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συμβεί αυτό είναι με έρευνες που καταγράφουν τον παλμό», λέει ο Woodka. «Η αποστολή γρήγορων και βολικών ερευνών μηνιαία ή δύο φορές την εβδομάδα επιτρέπει στους διευθυντές να παρακολουθούν την ικανοποίηση και να λαμβάνουν σχόλια, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα έγκαιρα», εξηγεί. Επιπλέον, ο Woodka πιστεύει ότι η υποβολή σχολίων δεν πρέπει να είναι το τέλος της δουλειάς. «Δυστυχώς, πολλοί Οργανισμοί δεν εστιάζουν αρκετά στην αναγνώριση και επιβράβευση θετικών συμπεριφορών. Ένα κλειδί για την επιτυχία είναι να βεβαιωθείτε ότι οι εργαζόμενοι εκτιμούν τις ανταμοιβές και ότι προσφέρονται δίκαια και με συνέπεια. Διαφορετικά, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε δυσαρέσκεια» τονίζει.

3# Βασιστείτε στην τεχνολογία για να ελαχιστοποιήσετε το burnout

Η πανδημία ανάγκασε πολλές εταιρείες να επενδύσουν σε νέα εργαλεία και λύσεις για να διατηρήσουν τη ροή εργασίας, να ελαχιστοποιήσουν την εξουθένωση και να διατηρήσουν τους εργαζομένους «συνδεδεμένους». Ο Charlie Lougheed, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Axuall, πιστεύει ότι αυτές οι επενδύσεις θα πρέπει να διατηρηθούν και μετά την πανδημία. «Κοιτώντας το νέο έτος, οι ομάδες ηγεσίας θα πρέπει να επικεντρωθούν στο πώς να στηριχθούν σε εργαλεία και τεχνολογία που είναι διαθέσιμα για να επιτρέψουν στους υπαλλήλους να εργάζονται πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά», δηλώνει ο Lougheed. «Τα στελέχη που επιλέγουν να δώσουν προτεραιότητα στην πρόληψη της επαγγελματικής εξουθένωσης, τώρα θα καρπωθούν τα οφέλη, το 2022 και μετά. Η αυτοματοποίηση όσο το δυνατόν μεγαλύτερου μέρους του κουραστικού, διοικητικού μέρους της εργασίας επιτρέπει στους υπαλλήλους να επικεντρωθούν σε ό,τι έχει σημασία για τους αντίστοιχους ρόλους τους, δίνοντας στο εργατικό δυναμικό σας την ευκαιρία να εξασκήσει τις τοπ δεξιότητες του».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 − three =