αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΝιώθεις ότι «δεν προλαβαίνεις»; Εδώ είναι 5 κανόνες που εφαρμόζουν οι οργανωμένοι τύποι κάθε ημέρα

Νιώθεις ότι «δεν προλαβαίνεις»; Εδώ είναι 5 κανόνες που εφαρμόζουν οι οργανωμένοι τύποι κάθε ημέρα

Όλοι έχουμε 24 ώρες διαθέσιμες κάθε ημέρα. Και αυτό δεν αλλάζει. Τι γίνεται όμως αν νιώθεις συνεχώς ότι «δεν προλαβαίνεις»;

Εφόσον δεν μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες ώρες στην ημέρα σας, αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικό να βρείτε τρόπους να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χρόνο σας.

Εδώ είναι 5 κανόνες που εφαρμόζουν οι οργανωμένοι τύποι κάθε ημέρα. Και είναι πιο παραγωγικοί. Μπορείς να τους αντιγράψεις.

Κράτα μόνο μία λίστα υποχρεώσεων

Οι λίστες είναι χρήσιμες. Αρκεί να μην κρατάς πολλές. Όταν συγκεντρώνετε τα πάντα σε μια λίστα, ξέρετε πάντα πού να ψάξετε. Ετσι θα σταματήσετε να χάνετε χρόνο προσπαθώντας να θυμηθείτε ποια λίστα έχει τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Μία to-do λίστα είναι αρκετή κάθε ημέρα.

Κάνε τα δύσκολα tasks το πρωί

Οι υπερπαραγωγικοί άνθρωποι ξεκινούν κάθε πρωί κάνοντας το πιο δύσκολο (ή βαρετό) task. Για να μην το αναβάλουν όλο και πιο πίσω. Με άλλα λόγια, κάνουν πρώτα το… δύσκολο πράγμα, πριν κάνουν οτιδήποτε άλλο. Μετά από αυτό, ελευθερώνουν χρόνο για τα πράγματα που τους ενθουσιάζουν και τους εμπνέουν περισσότερο.

Μην απαντάς στα emails αμέσως μόλις έρχονται

Οι παραγωγικοί άνθρωποι δεν επιτρέπουν στα email τους να είναι μια συνεχής διακοπή. Ζούμε άλλωστε στην εποχή των αμέτρητων emails. Αν σταματάς συνεχώς τη δουλειά σου για να τσεκάρεις το κάθε email τη στιγμή που έρχεται, δεν θα είσαι παραγωγικός. Καθόρισε από πριν συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια μέσα στα οποία θα ελέγχεις τα emails σου.

Πες «όχι»

Τα «όχι» είναι εξάλλου απαραίτητα στη ζωή μας. Ο Steve Jobs πίστευε ότι η επιτυχία έρχεται μέσα από τα «όχι». Τα «όχι» σου δίνουν το περιθώριο να μην κάνεις πράγματα που δεν θες, ενώ παράλληλα σου ανοίγουν χώρο για να εστιάσεις στα σημαντικά. Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα ταυτόχρονα. Μόνο αν πεις κάποια «όχι» θα μπορέσεις να επικεντρωθείς εκεί που πρέπει, θα είσαι αποτελεσματικός και θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να φτάσεις σε μια μεγάλη επιτυχία. Θυμήσου και το άρθρο: Πως οι έξυπνοι άνθρωποι λένε όχι, χωρίς να πουν την λέξη όχι- Εδώ είναι 5 τρόποι.

Αποφύγετε το Multitasking

Είτε απαντάτε σε ένα email ενώ είστε σε κλήση είτε κάνετε εναλλαγή μεταξύ έργων, μπορεί να νιώθετε ότι αξιοποιείτε στο έπακρο τον χρόνο σας όταν εκτελείτε πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα. Αλλά oσο περισσότερες νοητικές «καρτέλες» έχετε ανοιχτές, τόσο λιγότερο μπορείτε να εστιάσετε στην καθεμία.

Γιατί το multitasking είναι ο εχθρός της διαχείρισης χρόνου; Σύμφωνα με τους ειδικούς, η εναλλαγή μεταξύ πολλών εργασιών ταυτόχρονα ξοδεύει ενέργεια στην πράξη της αλλαγής ταχυτήτων και όχι στις πραγματικές εργασίες. Ακόμη χειρότερα, όταν χάνεστε μεταξύ των καθηκόντων σας, δεν είστε συγκεντρωμένοι—πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα μπείτε ποτέ σε μια κατάσταση φουλ παραγωγική.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 1 =