Πολλοί startuppers όταν ξεκινούν την διαδρομή τους, κάνουν ένα λάθος: Προσφέρουν ‘απεριόριστες’ υπηρεσίες. Τι εννοούμε: Λένε π.χ. ότι με 99 δολάρια μπορείς πάρεις (σχεδόν) ότι υπηρεσίες έχουν. Και για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα, το κόστος δεν αυξάνεται, ακόμα κι αν ο πελάτης λάβει μεγάλο όγκο υπηρεσιών. Με απλά λόγια η τιμολόγηση δεν γίνεται κλιμακωτά.
Πιστεύοντας ότι αυτό θα λειτουργήσει ως ένα δέλεαρ για να αποκτηθούν οι πρώτοι πελάτες. Όπως σημειώνει ο επιχειρηματίας, Josh Pigford, σε βίντεο του, αυτή είναι μια λάθος τακτική. Αφού η ανάπτυξη σου πρέπει να βασίζεται στα κλιμακωτά έσοδα που θα έχεις, από τις υπηρεσίες που θα παρέχεις. Αν τα έσοδα σου είναι πάντα ίδια, πως ακριβώς θα αναπτυχθείς;
Μην ανησυχείς, οι πελάτες σου θα είναι πιθανότατα χαρούμενοι αν πληρώσουν λίγο παραπάνω. Αρκεί να τους προσφέρεις παραπάνω αξία.