αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΜία νέα ελληνική πλατφόρμα «συνδέει» online τους μαθητές και τους καθηγητές

Μία νέα ελληνική πλατφόρμα «συνδέει» online τους μαθητές και τους καθηγητές

Ιδιαίτερα μαθήματα γίνονταν πάντα. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε περάσει από αυτό το στάδιο, ως μαθητές. Πως θα σου φαινόταν τώρα να έκανες ιδιαίτερα μαθήματα χωρίς… να έρχεται ο καθηγητής στο σπίτι; Αυτή τη δυνατότητα δίνει η νέα πλατφόρμα EduTailors. Η οποία συνδέει online τους μαθητές και τους καθηγητές, έτσι ώστε το μάθημα να γίνεται ιντερνετικά, από οποιοδήποτε μέρος της Γης κι αν βρίσκονται οι δύο συνεργαζόμενες πλευρές.

Ο ιδρυτής της πλατφόρμας, Δημήτρης Μαντουλίδης, μιλά στο It’s Possible για όλα. Εξηγεί το πως ακριβώς λειτουργεί το project του και περιγράφει το πως είναι να τρέχεις την δική σου startup. Ο ίδιος έχει και ένα ακόμα αξιοσημείωτο point στη ιστορία του: Είναι ένας από τους πρώτους Έλληνες που είδαν… το Facebook, αφού διατηρεί προφίλ στο κοινωνικό δίκτυο από το μακρινό 2004- φυσικά τον ρωτήσαμε και για αυτό.

Πως προέκυψε η ιδέα για την πλατφόρμα σας;

Στην Ελλάδα το δημόσιο κοινωνικό αγαθό της παιδείας μας κοστίζει πολύ ακριβά και σύμφωνα με έρευνα του Ο.Ο.Σ.Α (2017) μόνο ο 1 στους 2 Έλληνες είναι ικανοποιημένος με τη δημόσια παιδεία, το χαμηλότερο στον Ο.Ο.Σ.Α. Ακόμα και τα ιδιωτικά σχολεία, δια νόμου, πρέπει να είναι καθρέφτης με τα δημόσια τόσο στη διδακτέα ύλη όσο και σε άλλα στοιχεία της σχολικής ζωής. Συνέπεια τούτου είναι να δαπανούμε το 2% του ΑΕΠ στην παραπαιδεία.

Η ολοένα αυξανόμενη χρήση πιστωτικών καρτών και η διάδοση του broadband καθιστούν τις συνθήκες ιδανικές ακόμα και για την Ελληνική αγορά.

Τέλος όλη στην οικογένειά μου είναι εκπαιδευτικοί, εκτός από εμένα!

Με απλά λόγια, τι κάνει το project σας;

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας επιτρέπουμε σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς να:

  • Κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα διαδικτυακά από όποιο σημείο της γης και αν βρίσκονται και όποια ώρα θέλουν.
  • Επιλέξουν τον κατάλληλο εκπαιδευτικό. (Με βάση τα δικά τους κριτήρια)
  • Έχουν περισσότερες επιλογές εκπαιδευτικών από αυτούς που τους προσφέρει η γειτονιά τους
  • Εξοικονομήσουν χρόνο και κόστος.
  • Αναζητήσουν εκπαιδευτικό ακόμα και σε προχωρημένες ώρες
  • Ξαναδούν το μάθημα και να το εμπεδώσουν

Είμαστε κάτι παραπάνω από ένα απλό skype. Είμαστε ιδανικοί για τους Έλληνες της διασποράς και για τους Έλληνες σε παραμεθόριες περιοχές. Live locally, learn/teach globally!

Θα πει κάποιος: Ωραία η όλη ιδέα, αλλά μπορεί ένα online περιβάλλον να αντικαταστήσει τα μαθήματα που γίνονται από κοντά με φυσική παρουσία; Και πόσο έτοιμο είναι, κατά την γνώμη σας, το ελληνικό κοινό για αυτή την «μετάβαση»;

To 2011 είχα αναφέρει το AirBnB σε φίλους στην Ελλάδα. Με χλευάσανε όλοι. Κανείς δεν πίστευε ότι το online renting θα αντικαταστήσει το παραδοσιακό μοντέλο. Σήμερα το AirBnB έχει γίνει εργαλείο για τον κάθε ιδιοκτήτη να μπορεί να κερδίσει ένα επιπλέον εισόδημα.

Έτσι ακριβώς θα γίνει και με την online εκπαίδευση. Το online μοντέλο είναι καλύτερο από το offline. Πρώτα από όλα είναι πιο ασφαλές. Δεύτερον είναι πιο διαφανές. Τρίτον προφέρει άνεση και εξοικονομεί χρόνο. Τα φροντιστήρια πάσχουν από το ίδιο πρόβλημα που μαστίζει τα σχολεία, το bullying. Τα παιδιά θα εξοικονομήσουν χρόνο που θα τον χρησιμοποιήσουν για να κοινωνικοποιηθούν με τους φίλους που εκείνα επιλέγουν!

Πως είναι πλέον η business καθημερινότητα σας και τι όγκο δουλειάς απαιτεί η νέα πλατφόρμα σας;

Δεν είχαμε καλούς προγραμματιστές  στην αρχή πράγμα που όχι μόνο μας επιβάρυνε αλλά και καθυστέρησε την έναρξη μας.

24/7, 365 μέρες το χρόνο. Τα startup δεν είναι lifestyle, απαιτούν ατελείωτες ώρες εργασίας ακόμα και αν έχεις την τύχη να έχεις συνιδρυτές και ταγμένους εργαζόμενους.

Δεν υπάρχει work smart, υπάρχει work hard and smart.

Είναι απαραίτητο να δουλέψεις σκληρά γιατί ο ανταγωνισμός είναι παγκόσμιος και το startup οικοσύστημα τόσο στην Αμερική όσο και στην Ασία όχι μόνο έχει άπλετη χρηματοδότηση αλλά και εργαζόμενους που εργάζονται καθημερινά περισσότερο από 12 ώρες.

Για να πετύχεις σε οτιδήποτε πρέπει και να το αγαπάς και να είσαι προσηλωμένος κάθε μέρα και ώρα με προσωπικές θυσίες. Τίποτα λιγότερο. Δεν υφίσταται η θεωρία “work smart, not hard”. Απαιτούνται και τα 2. Αν δεν είσαι αποφασισμένος να θυσιαστείς καλύτερα να εργαστείς σε μεγάλο οργανισμό.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα;

Να προσφέρουμε ομαδικά μαθήματα και μαθήματα με ψηφιακή ύλη που θα προσαρμόζεται πραγματικά στο μαθησιακό στυλ του κάθε μαθητή. (adaptive learning)

Εσείς προσωπικά, έχετε προφίλ στο Facebook από το… μακρινό 2004. Πως προέκυψε αυτό; Με δεδομένο ότι τότε το FB ήταν στα πρώτα του βήματα και δεν είχε κάνει «άνοιγμα» σε χρήστες παγκοσμίως. Και τι εικόνες σας έχουν μείνει από εκείνο το «άγνωστο» Facebook.

Ναι όντως. Είχα φοιτήσει σε ένα από τα πρώτα Αμερικάνικα πανεπιστήμια που είχε αρχικά στο δίκτυό του το Facebook, πριν ανοιχτεί στα υπόλοιπα και μετέπειτα στο ενήλικο κοινό το 2006. Μου το ανέφερε η αδελφή ενός φίλου και κόλλησα με το που έκανα λογαριασμό. Ήταν πολύ πιο δομημένο και καλύτερο από το MySpace και ακόμα και από το Friendster, που κατά γενική ομολογία ήταν το 1ο social network που άνοιξε το δρόμο στα υπόλοιπα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − fifteen =