αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΚι όμως, οι Έλληνες αγοράσαμε 103.466 καινούργια αυτοκίνητα το 2018- Σημαντική αύξηση σε σχέση με ένα χρόνο πριν

Κι όμως, οι Έλληνες αγοράσαμε 103.466 καινούργια αυτοκίνητα το 2018- Σημαντική αύξηση σε σχέση με ένα χρόνο πριν

Το 2018 άφησε μια γλυκιά γεύση στην αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου. Όλοι οι δείκτες ήταν θετικοί και το κλείσιμο της χρονιάς γέμισε με αισιοδοξία τον κλάδο.

Το κοντέρ των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων κατέγραψε 103.466 πωλήσεις. Η αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με το 2017 ήταν 17,5%. Καλυτέρα δεν θα μπορούσε να γίνει την περίοδο όπου τα οικονομικά προβλήματα της μεγαλύτερης μερίδας των καταναλωτών αυξάνονται και οι τράπεζες εξακολουθούν να μην στηρίζουν την αγορά αυτοκινήτου με δάνειο.

Η Toyota, για μια ακόμη χρονιά, έκανε μια εντυπωσιακή κούρσα. Από τον Ιανουάριο του 2018, έδειξε τις διαθέσεις της για την κατάκτηση της αγοράς την περασμένη χρονιά. Πάτησε γκάζι όλους τους μήνες και κατάφερε να εδραιωθεί στη πρώτη θέση χωρίς να την απειλήσει καμία άλλη μάρκα. Πρόκειται για μια πρωτοφανή επιτυχία που καταγράφεται στη ιστορία της αυτοκίνησης της Ελλάδας.

Η ιαπωνική μάρκα με ισχυρά ατού τα αξιόπιστα μοντέλα της, το πιο πλήρες και αποδοτικό δίκτυο πωλήσεων στην Ελλάδα και το καλύτερο after sales στην αγορά, προσέλκυσε 11.762 αγοραστές οι οποίοι επένδυσαν στα μοντέλα της.

Οι 11.782 πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων με τα σήματα της Toyota δημιούργησαν και το ιδιαιτέρα υψηλό ποσοστό 11,4%, στη συνολική πίτα των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς. Η Toyota, κατέγραψε ένα ακόμη θετικό δείκτη που δείχνει την απόδοση της, η αύξηση του όγκου των πωλήσεων της το 2018 σε σχέση με το 2017 ήταν 17,3%.

Την δεύτερη θέση κατέκτησε η VW. Η γερμανική μάρκα μετά από ένα έντονο καλπασμό και με έξυπνες κινήσεις κατάφερε να καταλάβει την δεύτερη θέση και να δημιουργήσει μια νέα βάση για την μετέπειτα εξέλιξη της στην ελληνική αγορά. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία σε όγκο πωλήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά, διέθεσε 9.025 καινούργια αυτοκίνητα. Το ποσοστό της στη συνολική πίτα της ελληνικής αγοράς ήταν 8,7%. Αξίζει να τονισθεί και η αυξητική τάση που κατέγραψε η VW στην ελληνική αγορά. Έφθασε το 32,1 %, μια εκπληκτική επίδοση που επιβεβαιώνει την δυναμική της μάρκας και την πιστότητα των οδηγών στη γερμανική φίρμα.

Η πρώτη γαλλική μάρκα που κατάφερε να μπει στη πρώτη τριάδα των πωλήσεων είναι η δημοφιλής Peugeot. Η γαλλική φίρμα με σήμα το λιοντάρι, δημιούργησε από τον Ιανουάριο του 2018, τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να αναρριχηθεί στην τριάδα των πιο ισχυρών εταιρειών στον τομέα των πωλήσεων. Η γαλλική σημαία της αυτοκίνησης, ήταν ψηλά όλους τους μήνες και υποστηρίχθηκε από έξυπνα και αποδοτικά προωθητικά προγράμματα τα οποία εκτιμήθηκαν ιδιαίτερα από τους αγοραστές.

Η Peugeot, ταξινόμησε 8.375 καινούργια αυτοκίνητα και έθεσε μια νέα πορεία για την φετινή χρονιά. Με την αμέριστη υποστήριξη του δικτύου της, κατάφερε να καταγράψει θετικούς δείκτες σε ολκούς τους τομείς που ενδιαφέρουν τους καταναλωτές και τη μάρκα. Πολύ σημαντική εξέλιξη είναι και η κατάκτηση του ποσοστού της στην ελληνική αγορά. Έφθασε στο 8,1% και αποτελεί ένα ακόμη ρεκόρ για την μάρκα που αναδεικνύει τις αρετές της γαλλικής σχολής στην αυτοκίνηση. Η προσπάθεια της ολοκληρώθηκε με την αναγραφή στον πίνακα των τάσεων, του ποσοστού αύξησης του όγκου των πωλήσεων. Άγγιξε το ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό 28,8%.

Ακολούθησαν οι μάρκες, Nissan, Fiat, Opel, Suzuki, Hyundai, Citroen, Renault, Ford κ.α.

Πηγή: Euro2day.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × one =