αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚάποτε ο έφηβος Zuckerberg είχε αρνηθεί να ανοίξει κατάστημα McDonald’s. Αν είχε πει «ναι», δεν θα υπήρχε το Facebook

Κάποτε ο έφηβος Zuckerberg είχε αρνηθεί να ανοίξει κατάστημα McDonald’s. Αν είχε πει «ναι», δεν θα υπήρχε το Facebook

Πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος σήμερα, αν δεν υπήρχε το Facebook; Κι όμως, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί. Αν ο Mark Zuckerberg είχε κάνει μια διαφορετική επιλογή ενώ ήταν ακόμα έφηβος.

To μακρινό 2002, Λίγο πριν ο Zuckerberg ξεκινήσει τις σπουδές του, έλαβε μια πρόταση από τον πατέρας του: Να του αγοράσει ένα πακέτο franchise για να ξεκινήσει το δικό του κατάστημα McDonald’s. Έτσι ο νεαρός Zuckerberg βρέθηκε μπροστά σε ένα σταυροδρόμι. Να ξεκινήσει τις σπουδές του στο Χάρβαρντ ή να αποκτήσει το δικό του κατάστημα McDonald’s και να γίνει επιχειρηματίας; Καθένα από τα τέσσερα αδέρφια Zuckerberg πήραν την ίδια προσφορά από τον μπαμπά τους, ο οποίος ήταν οδοντίατρος, όπως έχει πει η αδερφή του Mark, Randi Zuckerberg, σε της συνέντευξη στο CNBC.

Τελικά o Mark Zuckerberg επέλεξε τις σπουδές στο Χάρβαρντ. Άλλωστε ο ίδιος είχε ήδη είχε ήδη αποδείξει την ικανότητα του στον προγραμματισμό και είχε δημιουργήσει βιντεοπαιχνίδια για τους φίλους του, αλλά και μια πρώιμη έκδοση ενός chat software για το ιατρείο του πατέρα του.

Τα υπόλοιπα είναι λίγο- πολύ γνωστά. Ο Zuckerberg σε ηλικία 19 ετών ξεκίνησε το Facebook από το φοιτητικό του δωμάτιο. Στην συνέχεια, ενώ βρισκόταν στο δεύτερο έτος σπουδών, παράτησε το Χάρβαρντ για να επικεντρωθεί στο business project του.

Όταν το έμαθα αυτό ο γονείς του, αντέδρασαν κάπως έτσι: «ΟΚ, πιθανότατα θα έπρεπε να έχεις πάρει τα χρήματα για το franchise των McDonald εάν ήθελες μια επιχείρηση», θυμάται η Randi Zuckerberg. Παρόλα αυτά, ήταν πάντα υποστηρικτικοί για ό, τι ήθελαν να κάνουν τα παιδιά τους.

Η παρουσία του νεαρού Mark στο Χάρβαρντ συνέβαλε σημαντικά στην πρώιμη επιτυχία του Facebook. Πρώτον επειδή κατάφερε να ανταλλάξει ιδέες με άλλους φοιτητές (μερικοί από τους οποίους, φυσικά, στην συνέχεια τον μήνυσαν για κλοπή αυτών των ιδεών). Και επίσης μην ξεχνάμε το εξής: Η βάση χρηστών του Facebook περιορίστηκε αρχικά σε φοιτητές του Χάρβαρντ, και στη συνέχεια άνοιξε σε μια χούφτα ελίτ κολεγίων, όπως το Στάνφορντ το Πρίνστον. Κάπως έτσι το νέο κοινωνικό δίκτυο έγινε ελκυστικό στις νεαρές ηλικίες και στην συνέχεια ήρθε η «εκτόξευση» του

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 4 =