αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚάποιες φορές είναι καλύτερο να παραμείνεις σιωπηλός παρά να μιλάς. Εδώ είναι 4 τέτοιες περιπτώσεις

Κάποιες φορές είναι καλύτερο να παραμείνεις σιωπηλός παρά να μιλάς. Εδώ είναι 4 τέτοιες περιπτώσεις

Το να μιλάμε είναι τόσο φυσιολογικό και συχνό, όσο η αναπνοή. Αλλά υπάρχουν φορές που πρέπει να παραμείνουμε σιωπηλοί για να πετύχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα. Σκέψου το: Η λύση δεν έρχεται πάντα μέσα από ένα μεγάλο επιχείρημα που θα ξεστομίσουμε, αλλά από το να μην λέμε τίποτα απολύτως. Είναι δύσκολο να το αποδεχτείς μερικές φορές και απελπιστικά άβολο σε άλλους, αλλά μπορεί να σου δώσει το πάνω χέρι.

Εδώ είναι 4 περιπτώσεις που είναι καλύτερο να σωπαίνεις.

1. Χρειάζεσαι χρόνο για να σκεφτείς

Κατά κανόνα, το να μην πεις τίποτα μπορεί να είναι καλύτερο από το να πεις κάτι ανόητο. Δεν είναι εύκολο να σιωπήσετε σε μια συνομιλία ένας προς έναν. Φέρνει αμηχανία. Αλλά έχετε μεγαλύτερα περιθώρια στις ομαδικές συναντήσεις. Όλοι αξίζουν χρόνο, οπότε μην νομίζετε ότι πρέπει να απαντήσετε αμέσως.

Ζούμε σε μια κοινωνία όπου η μη απάντηση συνήθως θεωρείται σημάδι ανικανότητας. Όταν προσπαθούν να αποδείξουν κάτι παθιασμένα, συχνά οι άνθρωποι ξεστομίζουν πράγματα για τα οποία μετανιώνουν. Το να δείχνεις ότι… δεν έχεις άμεση απάντηση ίσως αξίζει τον κόπο, αν σημαίνει ότι θα πάρεις χρόνο για να βρεις κάτι καλό να πεις.

2. Οι άνθρωποι δεν ακούν πάντα

Όλοι έχουμε κάνει συζητήσεις όπου οι άλλοι έχουν μιλήσει πάρα πολύ. Το να σε κόβουν επανειλημμένα ή να μιλούν «πάνω» σου καθώς προσπαθείς να πεις μια λέξη, είναι απογοητευτικό.

Εάν οι άλλοι δεν σας ακούνε, δεν είναι δική σας ευθύνη. Δοκίμασε να έμεινες ήσυχος για λίγο. Αυτή η στιγμιαία αμηχανία θα μπορούσε να τους βοηθήσει να σας πάρουν πιο σοβαρά και να καταλάβουν το λάθος τους. Δεδομένου ότι σε κανέναν δεν αρέσει να μιλάει εκτενώς χωρίς να τον ακούνε, μπορεί τελικά το άλλο άτομο να συνειδητοποιήσει ότι δεν είναι δίκαιο να σε «πνίγει».

3. Η ακρόαση είναι σημάδι σεβασμού

Μερικές φορές οι άνθρωποι δεν αναζητούν μια απάντηση, ακόμα κι όταν φαίνεται ότι το κάνουν. Μπορεί να θέλουν μια συναισθηματική απελευθέρωση. Μπορεί να είναι δελεαστικό να αρχίσετε να μιλάτε, αλλά μερικές φορές είναι πιο χρήσιμο να μιλήσετε μόνο όταν κάνετε μια ερώτηση- και μετά να επιστρέψετε στην ακρόαση. Οι άνθρωποι συχνά δεν θέλουν να ακούσουν τις λύσεις σας. Θέλουν να συμπάσχετε και να δείξετε ότι καταλαβαίνετε την ιστορία τους.

Οι ερευνητές λένε ότι θα πρέπει να απομακρύνετε τους περισπασμούς όπως τα τηλέφωνα και να κάνετε σωστή οπτική επαφή για να λειτουργείτε ως ενεργοί ακροατές. Δείξε ότι σέβεσαι τον άλλο.

4. Δεν θα βρεις… το δίκιο σου

Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι καλές προθέσεις. Εάν πιστεύετε ότι οποιαδήποτε απάντηση σας θα χειραγωγηθεί και θα χρησιμοποιηθεί εναντίον σας, το να μην λέτε τίποτα είναι προς το συμφέρον σας. Μην πέφτετε στο επίπεδό του άλλου.

Οι άνθρωποι μπορεί να πουν πράγματα για να σας βγάλουν εκτός εαυτού, και να σας κακολογήσουν αργότερα. Μπορεί να σας πουν να αποδείξετε ότι κάτι δεν είναι αλήθεια όταν οι ίδιοι επιβαρύνονται με την απόδειξη των ισχυρισμών τους. Μπορεί να κάνουν προκλητικές ερωτήσεις ή ερωτήσεις που ξέρουν ότι δεν γνωρίζετε την απάντηση. Αγνοήστε τους. Έτσι ίσως του αναγκάσετε να πουν κάτι λογικό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 5 =