αρχικηVIRALΘα κοιμάσαι στη μία χώρα… και θα ξυπνάς στην άλλη: Το νυχτερινό τρένο ξεκινά δρομολόγια μεταξύ Βερολίνου και Βρυξελλών

Θα κοιμάσαι στη μία χώρα… και θα ξυπνάς στην άλλη: Το νυχτερινό τρένο ξεκινά δρομολόγια μεταξύ Βερολίνου και Βρυξελλών

Τα νυχτερινά ταξίδια με τρένο κάνουν το δικό τους δυναμικό come back στην Ευρώπη. Πως θα σου φαινόταν να κοιμηθείς… σε μια χώρα και να ξυπνήσεις σε μία άλλη; Κι όμως αυτό μπορεί να γίνει.

Η νεοσύστατη σιδηροδρομική εταιρεία European Sleeper εγκαινιάζει το βράδυ της Πέμπτης, 25 Μαΐου το πρώτο, εδώ και μία δεκαετία, απευθείας νυχτερινό τρένο μεταξύ Βερολίνου και Βρυξελλών, ενώ ήδη αναζητεί κεφάλαια για ένα δεύτερο δρομολόγιο προς την Ισπανία. «Κάνουμε πρόοδο», όσον αφορά τη χρηματοδότηση για επιπλέον βαγόνια, δήλωσε ο συνιδρυτής της European Sleeper, Κρις Ενγκελσμαν. «Αυτός είναι ένας από τους τομείς, στους οποίους η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μπορεί να βοηθήσει». Ο Ενγκελσμαν ελπίζει να επωφεληθεί από την αύξηση του ενδιαφέροντος για τον σιδηρόδρομο ως πράσινη εναλλακτική λύση έναντι των φθηνών πτήσεων με την έναρξη του δρομολογίου Βρυξέλλες-Βερολίνο το βράδυ της Πέμπτης, το οποίο θα εκτελείται μέσω Αμστερνταμ, Ρότερνταμ και Αμβέρσας.

Image

Η υπηρεσία θα εκτελείται τρεις φορές την εβδομάδα, με αναχώρηση από τις Βρυξέλλες τη Δευτέρα, την Τετάρτη και την Παρασκευή στις 19:22 και άφιξη στο Βερολίνο το επόμενο πρωί στις 6:48.

Στην αντίθετη κατεύθυνση, το τρένο θα αναχωρεί από το Βερολίνο την Κυριακή, την Τρίτη και την Πέμπτη στις 10:56 μ.μ. και θα φτάνει στις Βρυξέλλες στις 9:27 π.μ. το επόμενο πρωί.

Ο Ενγκελσμαν δήλωσε ότι υπάρχει επείγουσα ανάγκη για περισσότερα βαγόνια, ώστε τα δρομολόγια να μπορούν να επεκταθούν για να καλύψουν τη ζήτηση, μεταξύ άλλων με την επέκταση της γραμμής του Βερολίνου προς τη Δρέσδη και την Πράγα από το επόμενο έτος. Το επόμενο σχέδιο της European Sleeper είναι να δρομολογήσει ένα νυχτερινό τρένο από το Αμστερνταμ προς τη Βαρκελώνη, επίσης μέσω Βρυξελλών και ενδεχομένως Παρισιού, είτε το 2025 είτε το 2026. Για να γίνει αυτό, ο Ενγκελσμαν υπολογίζει ότι η European Sleeper πρέπει να ανακαινίσει περίπου 30 βαγόνια (αρκετά για να δρομολογήσει τρία τρένα των 10 βαγονιών) με κόστος 40 έως 60 εκατ. ευρώ, ενώ έχουν ήδη ολοκληρωθεί τα σχέδια για ανακαινισμένες καμπίνες ύπνου και κουκέτες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen − four =