αρχικηVIRALΘα έμενες σε ένα ξενοδοχείο- κάψουλα; Είναι η νέα τάση που εξαπλώνεται συνεχώς

Θα έμενες σε ένα ξενοδοχείο- κάψουλα; Είναι η νέα τάση που εξαπλώνεται συνεχώς

Για τους οικονομικά στριμωγμένους ταξιδιώτες, τα ξενοδοχεία – “κάψουλες” συνιστούν μια φθηνή λύση, αλλά και μία εναλλακτική εμπειρία. Και ενώ οι φωτογραφίες τους αφθονούν στο Ίντερνετ, το ερώτημα τώρα είναι γιατί τα ξενοδοχεία αυτού του τύπου έχουν πολλαπλασιαστεί, στο σημείο που τόσο εκείνοι που επιλέγουν να ταξιδέψουν με ένα σακίδιο στους ώμους, όσο και εκείνοι που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, επιλέγουν αυτά τα καταλύματα.

Τα ξενοδοχεία – “κάψουλες” έχουν επεκταθεί πέρα από τα σύνορα της Ιαπωνίας και έχουν διπλασιαστεί σε άλλες ασιατικές μητροπόλεις. Έρευνα του διεξήχθη το 2017 από τη συμβουλευτική εταιρεία WiseGuy Research Consultants, δείχνει ότι “η παγκόσμια αξία της αγοράς ξενοδοχείων – καψουλών ανερχόταν στα 159 εκατ. δολ. το 2016 και αναμένεται να φθάσει τα 226 εκατ. δολ. έως το τέλος του 2022”. Την ώρα μάλιστα που η Ιαπωνία διαδραματίζει, αδιαμφισβήτητα, κεντρικό ρόλο, ως πρωτοπόρος σε αυτήν τη βιομηχανία, από την ίδια έρευνα αναδύεται και η Κίνα ως μία χώρα που αποκτά ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.

Η συγκεκριμένη τάση αντανακλάται, άλλωστε, και στις επιλογές των καταναλωτών, μέσα από τις ιστοσελίδες online κράτησης, όπως σημειώνει το Forbes. “Πέρυσι, είδαμε αύξηση στον αριθμό των ξενοδοχείων – καψουλών που συμπεριελήφθησαν στο Booking.com. Αυτή η αύξηση έρχεται κυρίως από την Ασία, με τις χώρες που κατέγραψαν τον μεγαλύτερο αριθμό ξενοδοχείων – καψουλών να είναι η Ιαπωνία, η Κίνα, η Ταϊβάν, η Σιγκαπούρη και επίσης και η Ρωσία”, σημειώνει ο Oliver Hua, επικεφαλής του Booking.com στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού.

“Έχουμε παρατηρήσει επίσης αύξηση στον αριθμό των κρατήσεων που πραγματοποιούνται για ξενοδοχεία – κάψουλες σε ετήσια βάση, με τις κρατήσεις να γίνονται κατά βάση από ταξιδιώτες στην Ιαπωνία, στην Ταϊβάν, στη Νότια Κορέα και στην Κίνα, αλλά επίσης και στη Μεγάλη Βρετανία”, προσθέτει.

Αν και τα ξενοδοχεία – “κάψουλες” παλαιότερα, δεν ενδιέφεραν παρά τους Ιάπωνες σκληρά εργαζομένους επαγγελματίες, σήμερα προσελκύουν μεγάλη γκάμα επισκεπτών. Η αύξηση της δημοτικότητάς τους μπορεί να αποδοθεί σε τρεις λόγους: Στις χαμηλότερες τιμές, στην ευελιξία που παρέχουν και στις νέες ιδέες ως προς την εμπειρία της διακόσμησης και του design.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 + 19 =