αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ «τρελή» τακτική μάρκετινγκ που εφάρμοσε ο ιδρυτής της Nike στο ξεκίνημα της εταιρίας και έφερε την «εκτόξευση»

Η «τρελή» τακτική μάρκετινγκ που εφάρμοσε ο ιδρυτής της Nike στο ξεκίνημα της εταιρίας και έφερε την «εκτόξευση»

Θεωρείται ένας από τους «μάγους» της μόδας. Και της επιχειρηματικότητας. Είναι ο Phil Knight. Ο άνθρωπος που το 1964 ίδρυσε την Nike. Με την συνέχεια να είναι λίγο- πολύ γνωστή. Ο ίδιος έγινε δισεκατομμυριούχος και η εταιρία του ένα από τα πιο δυνατά brands στον κόσμο.

Αυτό που λίγοι γνωρίζουν είναι η κίνηση- έκπληξη που έκανε ο Knight στο ξεκίνημα της Nike. Ο νεαρός τότε επιχειρηματίας, εφάρμοσε ένα «τρελό» πλάνο μάρκετινγκ: Δεν έκανε καμία παραδοσιακή διαφήμιση!

Αντί για αυτό, είχε μια άλλη ιδέα: Κατάφερε να πείσει κορυφαίους αθλητές της εποχής, να φορέσουν τα παπούτσια της νεοσύστατης Nike. Έτσι ώστε να πετύχει μια πιο οργανική ανάπτυξη, όπως διαβάζουμε στο Entrepreneur.com. Εκείνη την εποχή, όλοι θεώρησαν «τρελό» ότι μια μάρκα μόδας, θα φτάσει στην επιτυχία χωρίς να γίνει κανονική διαφήμιση. Κι όμως, το πείραμα πέτυχε.

Αν και στη συνέχεια ο Knight άλλαξε τακτική μάρκετινγκ μέσα στα χρόνια, και ακολούθησε πιο επιθετικά μοντέλα, είναι αξιοσημείωτο ότι μια εταιρία- γίγαντας, κάποτε ξεκίνησε με μια τολμηρή στρατηγική. Την οποία κανείς δεν πίστευε. Η αποφασιστικότητα του Mr Nike απέδωσε και μάλιστα αυτό το στοιχείο της προσωπικότητας του, είναι ένα από τα βασικά που τον έφτασαν στα δισεκατομμύρια.

Μετά την Nike, η συγκεκριμένη τακτική με τους αθλητές, έγινε… mainstream. Και πολλές εταιρίες την ακολούθησαν, με πολύ καλά αποτελέσματα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × 4 =