αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΗ τιμή… παίζει ρόλο: Με ποια κριτήρια επιλέγουν e-shop οι Έλληνες

Η τιμή… παίζει ρόλο: Με ποια κριτήρια επιλέγουν e-shop οι Έλληνες

Οι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερα στις online αγορές, με την πανδημία να έχει ενισχύσει, όπως είναι λογικό, αυτή τη συνήθεια. Ήδη από το α’ τρίμηνο του 2021, το 60% των Ελλήνων έκανε online αγορές, με την αύξηση να αγγίζει το 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. 

Όσον αφορά τα κριτήρια επιλογής e-shop, η τελική τιμή του προϊόντος είναι ο καθοριστικός παράγοντας, βάσει του οποίου οι καταναλωτές επιλέγουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έναντι κάποιου άλλου. Η διαφορά, μάλιστα, είναι συντριπτική έναντι όλων των υπόλοιπων κριτηρίων, με 1 στους 3 καταναλωτές να τον επικαλούνται ως τον κύριο λόγο τους για μια e-αγορά. Επιπλέον, το 65% τον αναφέρει στα top 5 σημαντικότερα κριτήρια. 

Επίσης, σύμφωνα με ποσοτική έρευνα της Plushost σε συνεργασία με τη Focus Bari, σχεδόν 1 στους 2 αγοραστές τοποθετεί μέσα στα πρώτα 5 σημαντικότερα κριτήρια επιλογής e-shop τα δωρεάν μεταφορικά και την άμεση διαθεσιμότητα του προϊόντος. Με μικρή διαφορά ακολουθεί η ασφάλεια της πλατφόρμας του e-shop (2o μεγαλύτερο ποσοστό top κριτήριου μετά την τελική τιμή με 12%, 4ο κατά σειρά σημαντικότητας σε επίπεδο top-5). 

Τα θετικά σχόλια και οι αξιολογήσεις από τρίτους παίζουν και αυτά έναν ρόλο, καθώς ισοψηφούν με την εμπειρία των αγορών, ενώ ο χρόνος αποστολής του προϊόντος συνιστά και αυτός αξιοσημείωτο λόγο αγοράς.

Μικρότερη σημασία έχουν η δυνατότητα χρήσης κάρτας και η μεγάλη ποικιλία, η δυνατότητα δωρεάν επιστροφής και αντικατάστασης, η ευκολία χρήσης του e-shop, η επωνυμία του ηλεκτρονικού καταστήματος, η ταχύτητά του και η ύπαρξη και φυσικού καταστήματος. Η δυνατότητα παράδοσης αυθημερόν με επιπλέον κόστος αποτελεί κριτήριο για τον μικρότερο αριθμό των ερωτηθέντων.  

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 4 =