Είτε είσαι επιχειρηματίας, είτε freelancer, είναι πιθανό να έχεις αρκετά προϊόντα ή προσφορές που θέλεις να πουλήσεις στο κοινό. Αλλά εδώ υπάρχει ένα συνηθισμένο πρόβλημα: Οι περισσότεροι από τους πελάτες/ συνδρομητές/ χρήστες σου, είναι πιθανό να επιλέξουν την φθηνότερη επιλογή από αυτές που έχεις.
Στο παρακάτω γράφημα θα δεις την τακτική με τα «κουτιά του ποπ-κορν». Είναι απλή: Αν έχεις για παράδειγμα 3 προϊόντα που πουλάς (και θες να πουλήσεις κυρίως το ακριβότερο), αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να αυξήσεις λίγο την τιμή στο μεσαίο προϊόν σου. Έτσι η ακριβή επιλογή θα μοιάζει αυτομάτως ως η πιο συμφέρουσα.