αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ στρατηγική στα social media: Οι 12 κινήσεις που πρέπει να κάνει ένας νέος επιχειρηματίας

Η στρατηγική στα social media: Οι 12 κινήσεις που πρέπει να κάνει ένας νέος επιχειρηματίας

Το έχουμε ξανά πει: Τα social media αποτελούν πλέον βασικό μοχλό για έναν νέο επιχειρηματία, έτσι ώστε να αναπτύξει το project του. Με ένα λογικό μπάτζετ, μπορεί να κάνει πιο γνωστή την επιχείρηση του, να δημιουργήσει ένα σταθερό κοινό και να προμοτάρει τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες που θέλει. Αρκεί βέβαια να κάνει τις σωστές κινήσεις.

Όπως κάθε πράγμα, έτσι και τα social media έχουν τους δικούς τους κανόνες. Δεν χρειάζονται κινήσεις στην τύχη και χωρίς πλάνο. Στο παρακάτω γράφημα παρουσιάζονται οι 12 κινήσεις που πρέπει να κάνει ένας startupper, για να αξιοποιήσει στο έπακρο τα social media. Μαζί θα δεις και κάποιες άλλες πληροφορίες, που δείχνουν την δύναμη των κοινωνικών δικτύων σήμερα.

https://i1.wp.com/www.socialmediamarketo.com/wp-content/uploads/2016/09/A-Killer-Social-Media-Marketing-Strategy-for-Startups-and-Small-Businesses-Infographic.jpg

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − two =