αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ στρατηγική που ακολούθησε η Under Armor και έφτασε στην κορυφή. Κάποιες φορές, δεν χρειάζεται να φέρεις «σεισμό» στην αγορά

Η στρατηγική που ακολούθησε η Under Armor και έφτασε στην κορυφή. Κάποιες φορές, δεν χρειάζεται να φέρεις «σεισμό» στην αγορά

Πως αποφασίζεις τις επόμενες κινήσεις που πρέπει να κάνεις με την εταιρία σου ή ένα προϊόν της; Οι επιχειρηματίες συνήθως συλλέγουν πληροφορίες κάθε ημέρα που περνά. Και κάπως έτσι προσπαθούν να δώσουν την απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Συχνά κοιτούν τις μεγάλες εταιρίες που κυριαρχούν, όπως η Google και η Uber. Και πιστεύουν ότι αυτές οι εταιρίες είναι στην κορυφή, επειδή καταφέρνουν να προκαλούν «σεισμούς» στην αγορά με τις ριζοσπαστικές και καινοτόμες επιλογές τους. Άρα λοιπόν, θα υποθέσει κάποιος, ότι για να γίνεις πετυχημένος πρέπει να πάρεις παρόμοια μεγάλα ρίσκα και να προκαλέσεις «σεισμούς» στην αγορά.

Κι όμως, δεν είναι πάντα αυτός ο δρόμος προς την επιτυχία. Δεν χρειάζεται πάντα να φέρεις τα πάνω- κάτω στην αγορά. Δεν χρειάζεται πάντα να βλέπεις τι κάνουν οι άλλοι. Ακόμα κι αν αυτοί οι άλλοι πετυχαίνουν. Κάποιες φορές, αρκεί να βαδίσεις στον δικό σου δρόμο και να εφαρμόσεις το δικό σου πλάνο.

Το Inc.com, θυμάται την ιστορία της Under Armor. Σήμερα είναι μια πολύ μεγάλη εταιρία αθλητικών ηδών. Εχει όμως σημασία, η στρατηγική που ακολούθησε στα πρώτα βήματα της. Αν ασχολούσουν με αθλήματα μεγαλώνοντας, θα θυμάσαι ίσως την Under Armor ως μια εταιρία που έφτιαχνε ρούχα που απορροφούν τον ιδρώτα. Αυτό συνέχισε να κάνει, μέχρι να αποφασίσει η ίδια ότι έπρεπε να «επεκταθεί».

Δεν έγινε μια digital sports company, όταν η Nike λάνσαρε το Nike+ το 2010. Το έκανε όμως στη συνέχεια, εξαγοράζοντας 3 Apps για την παρακολούθηση της υγείας, της φυσικής κατάστασης και της διατροφής. Τώρα, η εταιρία σε βοηθά να μην είσαι ιδρωμένος (είναι πολύ καλή σε αυτό), ενώ παράλληλα σου προσφέρει μια ολοκληρωμένη αθλητική εμπειρία.

Η Under Armor δεν πήγε εξ αρχής να προκαλέσει «σεισμό» σε όλη την αγορά. Και έπειτα, δεν προσπάθησε να ακολουθήσει τους ανταγωνιστές. Ούτε θέλησε να καινοτομήσει… απλά για να καινοτομήσει. Χάραξε τον δικό της δρόμο, ακόμα κι αν αυτός φάνταζε «συντηρητικός». Έκανε τις αποφασιστικές της κινήσεις όταν ένιωσε ότι «είναι η ώρα».

Αρκετές φορές, η πραγματική καινοτομία βρίσκεται κάπου ανάμεσα σε αυτό που ήδη έχει δοκιμαστεί, και στην μεγάλη ιδέα που έχεις εσύ για να αλλάξεις τον κόσμο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × four =