αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ σημασία του απλού: Steve Jobs, Elon Musk και Richard Branson πάντα πίστευαν ότι δεν πρέπει… να δείχνεις υπερβολικά έξυπνος

Η σημασία του απλού: Steve Jobs, Elon Musk και Richard Branson πάντα πίστευαν ότι δεν πρέπει… να δείχνεις υπερβολικά έξυπνος

Τι κοινό μπορεί να έχουν οι Steve Jobs, Elon Musk και Richard Branson; Εντάξει, εκτός από το ότι έφτασαν στην επιχειρηματική κορυφή. Όπως εξηγεί το αμερικανικό Goalcast, τα 3 αυτά πρόσωπα πάντα πίστευαν ότι δεν πρέπει… να δείχνεις υπερβολικά έξυπνος όταν μιλάς στο ευρύ κοινό. Ένα καλό project δεν έχει κανένα νόημα, αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια στον κόσμο. Έτσι οι 3 ιδρυτές είχαν καταφέρει να έχουν μια «third-grade language» για να εξηγούν τις ιδέες τους.

Δεν είναι εύκολο όμως πάντα να μιλάς απλά. Ειδικά όταν θέλεις να φανείς έξυπνος, έτσι ώστε να κερδίσεις τον σεβασμό των άλλων. Στο τέλος της ημέρας όμως, αυτοί που μιλούν απλά, καταφέρνουν να γίνουν πιο αποδεκτοί από τους χρήστες- πελάτες- αναγνώστες. Το έχουμε δει στις εταιρίες που ίδρυσαν οι παραπάνω άνθρωποι.

Ο Steve Jobs όταν παρουσίαζε τα νέα προϊόντα της Apple, χρησιμοποιούσε πάντα μικρές φράσεις. Μίλαγε απλά, και πάντα προσπαθούσε να εμπνεύσει τους ανθρώπους. Και να τους πει το πως η ζωή τους θα γίνει καλύτερη με τις συσκευές της Apple.

Μην είσαι… ο ανόητος, λέει ο Richard Branson. Ναι, σε παλαιότερο tweet του είχε γράψει: «Η πολυπλοκότητα είναι ο εχθρός σου. Οποιοσδήποτε ανόητος μπορεί να φτιάξει κάτι περίπλοκο. Είναι δύσκολο να κάνεις κάτι απλό».

Στον ίδιο δρόμο και ο Elon Musk. Όταν μιλά για την Tesla ή την SpaceX, προσπαθεί όσο πιο απλά γίνεται να εξηγήσει τα ωφέλη και τις αλλαγές που φέρνουν οι εταιρίες του, προς τον κόσμο. Πολλές φορές μάλιστα, είναι και ο ίδιος απλός εμφανησιακά. Και εμφανίζεται με t-shirts ακόμα και σε συνεντεύξεις Τύπου, μετά από εκτοξεύσεις πυραύλων.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × four =