αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΗ ελληνική πλατφόρμα που σε βοηθά να βάλεις μουσική και ηχητικά εφέ στα βίντεο που ανεβάζεις στα social media

Η ελληνική πλατφόρμα που σε βοηθά να βάλεις μουσική και ηχητικά εφέ στα βίντεο που ανεβάζεις στα social media

Αν είσαι από αυτούς που ανεβάζουν βίντεο στα social media, θα έχεις παρατηρήσει ότι το να βάλεις μουσική ή ηχητικά εφέ σε αυτά, είναι συχνά μια χρονοβόρα διαδικασία. Τώρα όλο αυτό μπορεί να γίνει πιο εύκολα. Μέσα από την πλατφόρμα Twiddle την οποία δημιούργησαν κάποιοι Έλληνες. Έτσι οι vloggers, οι influencers, αλλά και απλοί χρήστες με δραστηριότητα σε YouTube, Vimeo, IGTV και όχι μόνο, μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους βίντεο με μουσική και ηχητικά εφέ.

Ο ιδρυτής και CEO της πλατφόρμας, Χρήστος Τσικούδας, μιλά στο It’s Possible για το πως προέκυψε η ιδέα, πως ακριβώς μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος το Twiddle, ενώ παραθέτει και την εικόνα που έχει για την αγορά των Bloggers, YouTubers και Influencers στην Ελλάδα. Μια αγορά που αναπτύσσεται πολύ γρήγορα.

Πως προέκυψε η ιδέα για το project σας;

Το ερέθισμα για τo όλο εγχείρημα ήρθε όταν παρατηρήσαμε την έλλειψη ηχητικών εφέ και ικανοποιητικού ήχου στα βίντεο που αναρτώνται καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρόλο που ο ήχος είναι καίριος προκειμένου να συνδεθεί συναισθηματικά ο θεατής με το περιεχόμενο. Οι προσδοκίες που είχαμε στην αρχή ήταν να δημιουργήσουμε μια εφαρμογή που επιτέπει στον καθένα να προσθέτει με πολύ απλό τρόπο ποιοτικά ηχητικά εφέ και μουσική σε μικρά βίντεο, προοριζόμενα για την πλατφόρμα του Twiddle ή άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αργότερα η εφαρμογή εμπλουτίστηκε με χρήση τελευταίων τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης για να αποκτήσει την ικανότητα αυτόματης αναζήτησης και τοποθέτησης κατάλληλης μουσικής ή/και ηχητικών εφέ, το οποίο τράβηξε μεγάλο ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για κάτι πρωτοποριακό.

Με απλά λόγια τι ακριβώς κάνει;

Η πλατφόρμα Twiddle απευθύνεται σε δημιουργούς οπτικοακουστικού περιέχομένου (Content Creators), όπως vloggers και influencers με δραστηριότητα σε YouTube, Vimeo, IGTV και όχι μόνο. Στους creators συμπεριλαμβάνονται επίσης και επαγγελματίες που εργάζονται σε studios, και εταιρείες marketing.

Γρήγορα διαπιστώσαμε ότι υπήρχε ένα μεγάλο κενό σε αυτή την αγορά. Οι δημιουργοί αφιερώνουν πολλές ώρες για να αναζητήσουν, να εντοπίσουν και να προσαρμόσουν την κατάλληλη μουσική και ηχητικά εφέ για το βίντεό τους. Το όφελος που προσφέρει η πλατφόρμα μας σε αυτό το κοινό είναι η πρωτοπόρα μηχανή σύστασης που έχουμε αναπτύξει η οποία θα είναι διαθέσιμη έναντι συνδρομής, ως επαγγελματική διαδυκτική πλατφόρμα με την επωνυμία «Twiddle Studio». Έχει την δυνατότητα αυτοματοποίησης της προαναφερόμενης διαδικασίας επιλογής και τοποθέτησης μουσικής και ηχητικών εφέ ενσωματώνοντας παράλληλα άλλα εργαλεία.

Οι υπηρεσίες μας είναι ήδη διαθέσιμες και μέσω της δωρεάν εφαρμογής «Twiddle.me» για smartphones η οποία στοχεύει σε δημιουργούς on-the-go και κοινούς χρήστες κοινωνικών δικτύων. Μέσω ενός απλού και επαγγελματικά σχεδιασμένου περιβάλλοντος χρήσης, προτείνει μουσική για το βίντεο κάνοντας χρήση μιας απλουστευμένης έκδοσης της μηχανής σύστασης ήχων και μουσικής. Επιτρέπει έτσι στον οποιονδήποτε να δημιουργήσει περιεχόμενο υψηλού επιπέδου χωρίς κόπο.

Ποια είναι η εικόνα που έχετε σχετικά με το πεδίο των Bloggers και των YouTubers στην Ελλάδα; Βλέπετε να υπάρχει μια ανάπτυξη;

Πρόκειται για μια παγκόσμια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά με μεγάλα περιθώρια κέρδους για τους δημιουργούς, κύριος στόχος των οποίων είναι η δημιουργία ποιοτικού υλικού. Ειδικότερα στην Ελλάδα, ο αριθμός των local bloggers και vloggers συνεχώς αυξάνεται με τους λεγόμενους influencers να κάνουν πλέον αισθητή την εμφάνιση τους στο κόσμο των media.

Μη ξεχνάμε άλλωστε ότι η χώρα μας αποτελεί τουριστικό προορισμό παγκόσμιας φήμης με αποτέλεσμα το έντονο ενδιαφέρον του κοινού για περιεχόμενο από lifestyle και travel bloggers-vloggers. Ωστόσο, σε σχέση με χώρες όπως οι Η.Π.Α. ή το Ηνωμένο Βασίλειο, η ελληνική σκηνή μόλις τώρα ξεκίνησε να αναπτύσσεται.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι υπηρεσίες που προσφέρει το Twiddle δεν περιορίζονται στην Ελλάδα και το ελληνικό κοινό. Αντίθετα, επιδιώκουμε τα προϊόντα μας να καλύπτουν τις ανάγκες ενός παγκόσμιου κοινού και γι’ αυτό η εφαρμογή μας είναι ήδη διαθέσιμη σε 7 γλώσσες.

Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που έχετε αντιμετωπίσει μέχρι σήμερα, σε σχέση με το project σας;

Η Ελλάδα δίνει κάποια κίνητρα για τους νέους επιχειρηματίες, και υπάρχουν επίσης τα Ευρωπαϊκά κονδύλια του Equifund που διαχειρίζονται εξειδικευμένες Ελληνικές εταιρίες. Υπάρχουν όμως σημαντικά εμπόδια που δυσκολεύουν την εξέλιξη μιας επιχειρηματικής προσπάθειας όπως η υπέρμετρη φορολογία και γραφειοκρατία σε σχέση με άλλες χώρες του εξωτερικού. Επιδιώκουμε να κάνουμε προσεκτικά βήματα, που εξαρτώνται και από την χρηματοδότηση που προσδοκούμε και λαμβάνουμε.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα καταφέρατε να λάβετε και κάποιες διακρίσεις σε διαγωνισμούς. Ποιες είναι αυτές;

Τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε σημαντικές βραβεύσεις, με την κατάκτηση του 1ου βραβείου στους τελικούς του ΜΙΤ Enterprise Forum 2019 (διαγωνισμός με έδρα το γνωστό πανεπιστήμιο της Αμερικής), νίκη στο διαγωνισμό John Pappajohn Business Plan competition ανάμεσα σε 135 διαγωνιζόμενους, καθώς επίσης και την 3η θέση παγκοσμίως στην κατηγορία μας στον Παγκόσμιο Τελικό του “Get in the Ring” στο Βερολίνο ανάμεσα σε 150 Finalists προερχόμενοι από επί μέρους διαγωνισμούς σε 80 χώρες.

Ποια είναι τα μελλοντικά πλάνα σας;

Όλα ξεκίνησαν από τη δημιουργία μίας τεχνολογίας που θα επιτρέπει στον οποιονδήποτε να δημιουργήσει ποιοτικό περιεχόμενο. Και αυτό παραμένει και σήμερα το θεμέλιο του οράματος της εταιρείας το οποίο εξελίσσεται καθημερινά με την προσθήκη της επαγγελματικής πλατφόρμας «Twiddle Studio» που θα προσφέρεται ως SaaS σε επαγγελματίες βάση συνδρομής και αναπτύσσεται σε συνεργασία με ηγέτες του κλάδου. Το όραμα υποστηρίζεται από μία σειρά στόχων που αποσκοπούν να κάνουν την εταιρεία κυρίαρχο παίκτη στην αγορά του content creation η οποία ήδη έχει έσοδα $4,8 δις και υπολογίζεται σε 10 φορές αυτό σε 8 χρόνια.

Δουλεύουμε συστηματικά προκειμένου να κατακτήσουμε μεγάλο μέρος της ανερχόμενης αυτής αγοράς, να εξαπλωθούμε διεθνώς, και να επιτύχουμε δυνατό scaling. Τα πρώτα αποτελέσματα είναι ήδη πολύ θετικά και οι πρόσφατες βραβεύσεις αποτελούν απόδειξη ότι οι Έλληνες μπορούν να καταφέρουν πολλά, ενώ θεωρείται πλέον δεδομένο ότι μπορούν να ανταποκριθούν σε μια διεθνή αγορά με μεγάλο ανταγωνισμό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − twelve =