αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ ελληνική ΛΟΥΞ θέλει να κυριαρχήσει στην αγορά των αναψυκτικών- Ποιο είναι το σχέδιο της εταιρίας

Η ελληνική ΛΟΥΞ θέλει να κυριαρχήσει στην αγορά των αναψυκτικών- Ποιο είναι το σχέδιο της εταιρίας

Η αγορά των αναψυκτικών έχει ένα ιδιαίτερα παράδοξο εάν και είναι από αυτές που χτυπήθηκαν πιο έντονα στα χρόνια της ύφεσης, πρόσφατο είναι το λουκέτο που έβαλε στο εργοστάσιο της η Pepsico στο Σχηματάρι, τόσο και αυξήθηκε ο ανταγωνισμός καθώς εκεί που πριν μία δεκαετία είχαμε 2 πολυεθνικές με πανελλαδική παρουσία και κάποιους τοπικούς παίκτες πλέον υπάρχουν τουλάχιστον 6 παίκτες με παρουσία στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας.

Σε αυτή την αγορά η αχαϊκή Λουξ έχει καταφέρει να πιάσει μερίδιο στο 9,4% (σε όγκο, lt) και 10,2% (σε αξία, €) της αγοράς αναψυκτικών συνολικά, ενώ στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση φρούτων έχει κατακτήσει το 27,2% (σε όγκο, lt) και 30,5% (σε αξία) μεριδίων αγοράς, εδραιώνοντας τη θέση της ως το πιο δημοφιλές ελληνικό αναψυκτικό με γεύση της εγχώριας αγοράς (IRI, στοιχεία Αύγουστος 2016). Η απόσταση της από τον πρώτο παίκτη σε ότι αφορά τον όγκο δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη καθώς αυτός διαθέτει μερίδιο 35% με πλαγιοπτωτική πορεία.

Όπως ανέφεραν την Δευτέρα σε δημοσιογραφικό γεύμα οι αδελφοί Γιάννης, Κώστας και Πλάτωνας Μαρλαφέκας, πρόεδρος, αντιπρόεδρος και εντεταλμένος σύμβουλος αντίστοιχα, της Λουξ στόχος είναι η κατάκτηση της πρώτης θέσης σε ότι αφορά τα αναψυκτικά με γεύσεις φρούτων.

Όπως λέει το News247.gr, σημαντική ώθηση αναμένεται η παρουσία της από εδώ και εμπρός στα σούπερ μάρκετ των Lidl, ενός από τους τρεις μεγάλους παίκτες του λιανεμπορίου. Όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά με βάση τις μετρήσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία σε όλες αλυσίδες έχουν κοινή παρουσία στην “κόντρα” η Λουξ καταφέρνει να παίρνει την πρώτη θέση. Πέρα από την Lidl παρουσία θα ξεκινήσει να έχει και στα καταστήματα, της επίσης από Πάτρα ορμώμενης Coffe Island.

Ένα επίσης δυνατό χαρτί, στο οποίο υπολογίζει σημαντικά η διοίκηση της Λουξ είναι το νέο προϊόν, λουξ plus ‘n light τα οποία είναι τα πρώτα, και τα μοναδικά, αναψυκτικά στην ελληνική αγορά που περιέχουν μόνο φυσικά γλυκαντικά (σάκχαρα φρούτων, φρουκτόζη και γλυκαντικά φυτικής προέλευσης). Με το συγκεκριμένο προϊόν προσβλέπει στην είσοδο και σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού καθώς ένας σημαντικός στόχος είναι η αύξηση των εξαγωγών τα επόμενα χρόνια. Ηδη μετά από μία αύξηση εξαγωγών 135% το 2015 και 65% το φέτος θα αγγίξουν το 5% των πωλήσεων. Εντυπωσιακό είναι ότι η πρώτη αγορά του εξωτερικού είναι αυτή της Νότιας Κορέας όπου έχει παρουσία σε χιλιάδες καταστήματα δύο αλυσίδων convinience stores (σ.σ. τύπου 7Eleven).

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − 6 =