αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Ελληνική εταιρία που κάνει δυναμικό μπάσιμο στην Κίνα. Το 94% της παραγωγής της πάει στο εξωτερικό

Η Ελληνική εταιρία που κάνει δυναμικό μπάσιμο στην Κίνα. Το 94% της παραγωγής της πάει στο εξωτερικό

Σήμερα περισσότερες από 300 ελαιοκομικές επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται εμπορικά στην Κίνα. Μεταξύ αυτών και αρκετές ελληνικές. Λογικό μιας και η κατανάλωση ελαιολάδου και δη παρθένου και έξτρα παρθένου ελαιολάδου στην Κινεζική αγορά καταγράφει τα τελευταία χρόνια σημαντική άνοδο. Από 28.000 τόνους ελαιολάδου που εισήγαγε η Κίνα μια δεκαετία πίσω οι εισαγωγές της έχουν ξεπεράσει πλέον τους 45.000 τόνους με τη μέση τιμή ανά λίτρο στη λιανική αγορά να υπερβαίνει τα 16 δολάρια, αναφέρουν διεθνείς έρευνες αγοράς.

Σε αυτή την αναπτυσσόμενη, για την αγορά ελαιολάδου αγορά, φιλοδοξεί να ενισχύσει την παρουσία της και η Κρητική εταιρεία Terra Creta, το 94% της παραγωγής της οποίας κατευθύνεται στις διεθνείς αγορές.

“Στην σπουδαία κινέζικη αγορά ελπίζουμε σύντομα να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Terra Creta, κ. Νεκτάριος Δαδής την περασμένη Τρίτη κατά τη διάρκεια τελετή αφιέρωσης δέντρου ελιάς προς τιμήν της Α.Ε Πρέσβειρας της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα, Zhang Qiyue. Με την Πρέσβειρα της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα, να δηλώνει πως: “Η Ελλάδα πρέπει να στρέψει το βλέμμα της στην Κίνα για την προώθηση των προϊόντων της και η πρεσβεία μας είναι έτοιμη να βοηθήσει με κάθε τρόπο προς αυτή την κατεύθυνση.”

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η τοποθέτηση του κ. Στέργιου Πιτσιόρλα, προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της AVIAREPS που εισήλθε στο μετοχικό κεφάλαιο της TERRA CRETA το 2012, ο οποίος χαρακτήρισε πολύ σημαντικό το άνοιγμα της Κινέζικης αγοράς στα ελληνικά προϊόντα και ιδίως στα ποιοτικά ελληνικά αγροτικά προϊόντα, όπως το κρητικό λάδι, “του οποίου η Terra Creta είναι ένας εξαιρετικός πρεσβευτής”, όπως είπε.

Εκτός από την αγορά της Κίνας, η TERRA CRETA που ιδρύθηκε πριν από 19 χρόνια, εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 40 αγορές και συνεργάζεται με μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης όπως η Rewe, η Edeka, η Amazon, η Costco, η Wallmart, η Colruyt Group, η Auchan, η Mega Image.

Η εταιρεία εκτός από επώνυμο προϊόν διαθέτει στο εξωτερικό και προϊόν ιδιωτικής ετικέτας –αποτελεί το 40% του όγκου των πωλήσεών της-, εμπορική κίνηση η οποία της επιτρέπει, όπως ανέφεραν στελέχη της να αναπτύξει το δίκτυό της και να “κτίσει” ρευστότητα. Βέβαια η διάθεση του προϊόντος με το σήμα της εκάστοτε αλυσίδας έχει κάποιο κόστος, επηρεάζεται από τις διαπραγματεύσεις με τις αλυσίδες, δεν μπορεί να “κλειδώσει” υψηλή τιμή ράφι ενώ επηρεάζεται και από την τιμή παραγωγού. Κάτι που αποτυπώθηκε και στα οικονομικά της αποτελέσματα. Πέρυσι ο τζίρος της εταιρείας κινήθηκε στα 18 εκατ. ευρώ από 22 εκατ. ευρώ που ήταν 2018 σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, όταν το 2016 (τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός στο ΓΕΜΗ) ήταν 18,721 εκατ. ευρώ και 7,323 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2015.

Στην εσωτερική αγορά, όπως είπε o Φώτης Σουσαλής, General Manager της Terra Creta έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση των προϊόντων εκτός από την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος και στα My Market. Βέβαια όπως τόνισε η εσωτερική αγορά έχει δυσκολίες λόγω της οικογενειακής παραγωγής και της χύμα διακίνησης.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 + thirteen =