αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕπτά ψυχολογικά τρικ για να πουλήσεις οτιδήποτε

Επτά ψυχολογικά τρικ για να πουλήσεις οτιδήποτε

Οι πιο μεγάλοι marketers του κόσμου, δεν βλέπουν το μάρκετινγκ ως μια «μορφή τέχνης», αλλά ως μια συγκεκριμένη επιστήμη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το μάρκετινγκ, όπως η κάθε επιστήμη, έχει ερευνηθεί μέχρι θανάτου, έχουν γίνει πειράματα, και πλέον μπορούμε να προβλέψουμε ακριβώς τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί.

Και δεν είναι συγκεκριμένο ότι οι περισσότεροι επαγγελματίες του χώροι και επιχειρήσεις, χρησιμοποιούν συγκεκριμένες τεχνικές για να πετύχουν πωλήσεις.

Εδώ είναι 7 ψυχολογικά τρικ από τον κόσμο του μάρκετινγκ. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποια από αυτά για να πουλήσεις αυτό που θες.

Η τεχνική του δολώματος

Μία από τις πιο βασικές τεχνικές είναι οι προσφορές. Ο πελάτης φτάνει στο κατάστημα έχοντας δελεαστεί από την Χ προσφορά, για να αντιληφθεί ότι ήταν πολύ καλή για να είναι αληθινή. Όταν, όμως, βρεθεί ανάμεσα σε εκατοντάδες αγαθά, μοιραία δεν θέλει να γυρίσει με άδεια χέρια στο σπίτι. ‘Η ακόμα κι αν αγοράσει το αρχικό προϊόν που είχε στο μυαλό του, θα αγοράσει και άλλα 2-3. Περισσότερες πωλήσεις για την επιχείρηση δηλαδή.

Η ανάγκη για εμπιστοσύνη

Όλοι όσοι ετοιμάζονται για μία μεγάλη αγορά θέλουν να πιστέψουν ότι κάνουν τη σωστή επιλογή. Έτσι αν επιλέξεις μία γνωστή μάρκα αυτοκινήτων επειδή έχει τα καλύτερα στάνταρ ασφάλειας, είναι σίγουρο πως θα είσαι ιδιαίτερα δεκτικός και σε όλα τα υπόλοιπα προτερήματα που προβάλει το marketing (χαμηλότερο κόστος στα καύσιμα, μεγαλύτερες επιδόσεις, διευκολύνσεις πληρωμής, καλύτερη απόδοση στον δρόμο) της εταιρείας. Ακόμα κι αν δεν ισχύουν σε απόλυτο βαθμό.

Τα extras στις αγορές

Τι πιο συνηθισμένο από το να σου προσφέρουν τα extras δωρεάν στην αγορά ενός αυτοκινήτου ή την γραβάτα δώρο σε ένα ακριβό κοστούμι; Είναι τόσο συχνό που καταλήγει να είναι ο κανόνας. Κι όμως, δουλεύει. Το «δώρο» που έρχεται μαζί με μία αγορά, μπορεί να τραβήξει κόσμο.

Η σύγκριση

Σκέψου το εξής: θέλεις να αγοράσεις σπίτι και ο μεσίτης φροντίζει πρώτα να σου δείξει περίπου δέκα που φαίνονται απαίσια και έτοιμα να πέσουν. Προφανώς το ενδέκατο θα σου φανεί ιδανικό. Ακόμη κι αν δεν είναι, έστω και αν δεν έχει τα χαρακτηριστικά που αρχικά αναζητούσες. Όλα είναι θέμα σύγκρισης, τελικά.

Υψηλή τιμή; Μάλλον λόγω ποιότητας

Πολλές φορές μια υψηλή τιμή συνδέεται στο μυαλό μας με την ποιότητα. «Για να είναι τόσο ακριβό θα πρέπει να είναι και πραγματικά καλό», σκεφτόμαστε. Το τρικ πιάνει, ακόμα κι όταν δεν ισχύει. Και είναι κάτι που το γνωρίζουν οι επαγγελματίες του χώρου.

Οι περιορισμένες επιλογές

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, η ποικιλία δεν φέρνει πάντα πωλήσεις. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα σούπερ μάρκετ πουλούν περισσότερες μαρμελάδες όταν οι επιλογές είναι περίπου έξι από ότι όταν φτάνουν τις είκοσι. Η υπερβολική ποικιλία αγχώνει τον καταναλωτή, οι λιγότερες επιλογές του προκαλούν αίσθημα σιγουριάς.

Η έλλειψη

Δύσκολα θα κάνεις δεύτερες σκέψεις όταν το μαύρο t-shirt που σου γυάλισε στο πολυκατάστημα είναι το τελευταίο στο ράφι ή η σπαλομπριζόλα στο κρεοπωλείο είναι η μοναδική που απέμεινε. Η έλλειψη χτυπά το καμπανάκι της κατανάλωσης.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 1 =