αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕπτά μικρές κινήσεις για να κάνεις τους άλλους να σε συμπαθήσουν και να σε σέβονται

Επτά μικρές κινήσεις για να κάνεις τους άλλους να σε συμπαθήσουν και να σε σέβονται

Όλοι θέλουμε να είμαστε συμπαθείς, ναι. Την ίδια στιγμή όλοι θέλουμε να μας σέβονται.

Ο σεβασμός είναι πολύ σημαντικός και όταν πρόκειται για την εξέλιξη της καριέρα σας. Παίζει ρόλο, όταν τα ανώτερα στελέχη εξετάζουν τις ιδέες σας, όταν επιλέγουν άτομα για να συμμετάσχουν σε projects και—ναι— όταν σκέφτονται ποιος θα πάρει προαγωγές ή αυξήσεις μισθών.

Τι μπορείς να κάνεις από την μεριά σου; Εδώ είναι 7 μικρές κινήσεις για να κάνεις τους άλλους να σε συμπαθήσουν και να σε σέβονται. Τα εν λόγω tips αποτελούν κομμάτι μιας μεγαλύτερης λίστας που έφτιαξε το διάσημο career site The Muse.

1. Κάντε τη δουλειά σας και κάντε την καλά

Ο πιο βασικός τρόπος για να κερδίσεις σεβασμό; Μην ξοδεύετε το χρόνο σας ανησυχώντας για το πως θα κερδίσετε τον σεβασμό- αντίθετα αφιερώστε αυτόν τον χρόνο κάνοντας τη δουλειά σας πολύ, πολύ καλά. Αποκτήστε τη φήμη ότι είστε πραγματικά καλοί σε αυτό που κάνετε, και σίγουρα η είδηση θα κυκλοφορήσει.

2. Ποτέ μην αργοπορείτε και μην χάνετε τα deadlines

Σε παρόμοια γραμμή, αποκτήστε τη φήμη ότι είστε πολύ αξιόπιστοι. Αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε υπόσχεση δίνετε —είτε είναι ένα deadline για να ολοκληρώσετε ένα project, ένα ραντεβού ή οτιδήποτε άλλο— να την τηρείτε.

3. Αντιμετωπίστε τους άλλους με σεβασμό

Για να κερδίσεις τον σεβασμό, πρέπει να τον δώσεις — και όχι μόνο στους ανώτερους. Μην είστε ευγενικοί μόνο με τα αφεντικά, και κακοί με τον υπάλληλο της ρεσεψιον ή τον ντελιβερά. Να σέβεσαι τους άλλους, ανεξάρτητα από την θέση τους.

4. Γίνε ο Connector

Γνωρίζετε κάποιον σε άλλη εταιρεία που μπορεί να είναι σε θέση να βοηθήσει σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένας συνάδελφος; Εναν φίλο που μπορεί να είναι εξαιρετικός επικεφαλής πωλήσεων ή οποιονδήποτε άλλον που πιστεύετε ότι θα μπορούσε να βοηθήσει την εταιρεία; «Συνδέστε» τους! Κάνοντας το αυτό, δείχνει ότι έχετε ένα εντυπωσιακό δίκτυο — αλλά και ότι είστε πρόθυμοι να το μοιραστείτε για να βοηθήσετε τους άλλους.

5. Προσκάλεσε άτομα

Εάν λάβατε μια πρόσκληση σε μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση ή σχεδιάζετε να κάνετε networking μετά τη δουλειά μια μέρα, σκεφτείτε να προσκαλέσετε μαζί κάποιον από τη δουλειά που πιστεύετε ότι μπορεί να το ευχαριστηθεί. Θα ενθουσιαστεί που τον σκέφτηκες και επίσης θα έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις έναν από τους συναδέλφους σου λίγο καλύτερα.

6. Θυμήσου πράγματα σχετικά με τους άλλους

Κρατήστε σημειώσεις… για με μικρές λεπτομέρειες σχετικά με τους ανθρώπους – τα ονόματα του/της συζύγου και παιδιού τους, τι κάνουν το Σαββατοκύριακο, τα χόμπι τους, πού σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές και άλλα παρόμοια – και στη συνέχεια να τους κάνετε ερωτήσεις σχετικά με αυτά τα πράγματα ή να τους ανοίγετε συζητήσεις. Η συζήτηση είναι ένας σίγουρος τρόπος για να αυξήσετε τους πόντους σας. Δείχνει ότι πραγματικά τους ακούτε, αφιερώσατε χρόνο για να θυμηθείτε πράγματα και γενικά νοιάζεστε για αυτούς ως ανθρώπους.

7. Παραδέξου τα λάθη σου

Ναι, μπορεί να θέλετε οι πελάτες σας να πιστεύουν ότι είστε ιδιοφυΐα, αλλά πιστέψτε το: Ξέρουν ότι κανείς δεν είναι τέλειος. Στην πραγματικότητα, οι πελάτες σας πιθανότατα θα γίνουν κάπως καχύποπτοι αν δεν κάνετε ποτέ ούτε ένα λάθος. Ωστόσο, το να παραδέχεστε όταν το κάνετε, τους δείχνει ότι είστε αρκετά σίγουροι (και ταπεινοί) για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα. Είναι ένα χαρακτηριστικό που σέβονται οι περισσότεροι. Αυτό ισχύει και για το αφεντικό και τους συναδέλφους σας!

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 − five =