αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕπιστρέφει στην ακτοπλοΐα ο όμιλος Ευγενίδη

Επιστρέφει στην ακτοπλοΐα ο όμιλος Ευγενίδη

Δυναμική επιστροφή για τον όμιλο Ευγενίδη το καλοκαίρι του 2023, με το νέο του πλοίο “Rosella” το οποίο θα εξυπηρετεί την γραμμή Πειραιάς- Κυκλάδες, οπως μεταδίδει το Capital.gr.

Όταν τον Απρίλη του 2022, οι βασικοί μέτοχοι της ακτοπλοϊκής εταιρείας Aegean Speed Lines, Θεόδωρος Βενιάμης, πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης, πρόεδρος του Ιδρύματος Ευγενίδη, αποφάσισαν να αποσυρθούν προσωρινά από τις εσωτερικές γραμμές πουλώντας το ταχύπλο επιβατηγό πλοίο Speedrunner II, δημιούργησαν αναταράξεις στην αγορά. Τότε η ανακοίνωση της εταιρείας έδινε το στίγμα της απόφασης, αλλά και μία υπόσχεση από τον όμιλο Ευγενίδη που μέσα οκτώ μήνες τήρησε: την επιστροφή του στην ελληνική ακτοπλοΐα.

“Από το 2005 και με συνεχή παρουσία 17 ετών στην Ελληνική Ακτοπλοΐα, η πανδημία covid/19 και η εκτόξευση των τιμών πετρελαίου οδήγησαν την διοίκηση της Aegean Speed Lines στην αναστολή δρομολόγησης ταχυπλόων σκαφών στην ακτοπλοΐα και ειδικότερα στις Δυτικές Κυκλάδες. Σημαντικό ρόλο σε αυτή μας την απόφαση την δεδομένη χρονική στιγμή έπαιξε η κατανομή του μεταφορικού έργου όπως αυτή διαμορφώθηκε κατά το 2021 καθώς και η ύπαρξη πολλαπλών δρομολογίων για την τρέχουσα περίοδο, σε βαθμό πολλαπλάσιο των πραγματικών αναγκών της συγκεκριμένης γραμμής. Ο Όμιλος Ευγενίδη προτίθεται να συνεχίσει την παρουσία του στην ακτοπλοΐα, πάντα αφουγκραζόμενος τις ανάγκες και παρακολουθώντας τις συνθήκες που θα επικρατήσουν στο ακτοπλοϊκό τοπίο”. είχαν ανακοινώσει τότε.

Το πλοίο “Rosella” θα υποστεί μικρές μετατροπές αμέσως μετά την άφιξη του στην Ελλάδα και θα δρομολογηθεί από την αρχή του καλοκαιριού του 2023 στις Κυκλάδες. ” Ο Όμιλος Ευγενίδη ανταποκρινόμενος στην δέσμευση που είχε αναλάβει τον περασμένο Απρίλιο μετά την πώληση του Ε/Γ-Ο/Γ ταχυπλόου σκάφους “SPEEDRUNNER III” και αφού ερεύνησε τις ανάγκες της Ελληνικής ακτοπλοΐας, με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την απόκτηση του συμβατικού επιβατηγού – οχηματαγωγού πλοίου “Rosella” που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Wartsila Turku της Φινλανδίας” ανέφερε ο όμιλος.

Το πλοίο είναι ολικής χωρητικότητας 16.850 τόνων , έχει μήκος 136,11 μέτρα και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 21,2 ναυτικών μιλίων την ώρα, ενώ μπορεί να μεταφέρει 1.700 επιβάτες και 345 ΙΧ ή 55 12μετρα φορτηγά οχήματα.

Σύμφωνα με το νηογνώμονα του, ο οποίος είναι από τους κορυφαίους στον κόσμο, το πλοίο ανήκει στην Α’ κατηγορία σε όλες τις παραμέτρους λειτουργίας του, τηρεί τα υψηλότερα στάνταρ ασφαλείας, διαθέτει τα πιο σύγχρονα συστήματα ναυσιπλοΐας και άνετους κοινόχρηστους χώρους σε εσωτερικά και εξωτερικά καταστρώματα με bar, καταστήματα, παιδότοπο κλπ.

Επισημαίνεται ότι οι συνθήκες ανταγωνισμού προκαλούν αναταράξεις στην ακτοπλοΐα και κάποιοι επενδυτές προκειμένου να “μην χάνουν τον ύπνο τους” αποφασίζουν την έξοδο τους από τις εσωτερικές συγκοινωνιακές γραμμές και το βλέπουν ως λύτρωση. Η εξέλιξη αυτή είναι άσχημη, δεδομένου ότι η ακτοπλοΐα αναζητά νέους επενδυτές σε αυτή την φάση, ενόψει και της μετάβασης στην “πράσινη ναυτιλία”.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight − 6 =