αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕπιβάτιδα τα έβαλε μόνη της με αεροπορικό κολοσσό και δικαιώθηκε δικαστικά

Επιβάτιδα τα έβαλε μόνη της με αεροπορικό κολοσσό και δικαιώθηκε δικαστικά

Η Jennie Barber τα έβαλε με την British Airways (BA) και δικαιώθηκε δικαστικά.

Τι ακριβώς έγινε όπως μεταδίδει το BBC: H επιβάτιδα έκλεισε δύο πτήσεις μετ′ επιστροφής για την Ιαπωνία που αναχωρούσαν τον Μάιο του ίδιου έτους, αλλά οι πτήσεις αναβλήθηκαν αργότερα λόγω των περιορισμών για τον κορονοϊό.

Η British Airways της προσέφερε αποζημίωση με τη μορφή ταξιδιωτικών κουπονιών, αλλά η επιβάτιδα ήθελε πίσω τα χρήματά της, κάτι που η αεροπορική εταιρεία αρνήθηκε.

Εκπροσωπώντας τον εαυτό της, η ίδια προσέφυγε κατά της BA στο δικαστήριο και κέρδισε πλήρη επιστροφή χρημάτων. «Αν είσαι ένας συνηθισμένος άνθρωπος, που δεν είναι επαγγελματίας νομικός, το να αντιμετωπίσεις κάποιον όπως η British Airways είναι τρομακτικό», είπε. Ωστόσο, κατάφερε να νικήσει τον κολοσσό των αεροπορικών εταιρειών στο δικαστήριο χρησιμοποιώντας έναν νόμο του 1943.

Αρχικά ζήτησε vouchers αξίας ίσης με το αντίτιμο των εισιτηρίων που είχε αγοράσει, αφού η Ιαπωνία έκλεισε τα σύνορά της προς ξένους ταξιδιώτες κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας. Η απογοήτευσή της ξεκίνησε, όταν ο προτιμώμενος προορισμός της, η Ιαπωνία, δεν άνοιξε ξανά τα σύνορά της για τους επισκέπτες τόσο γρήγορα όσο άλλα έθνη. Ετσι, όπως είπε, τα vouchers θα της ήταν άχρηστα, εφόσον δεν μπορούσε να ταξιδέψει εκεί που είχε αρχικά την πρόθεση.

Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2020, με τα σύνορα της Ιαπωνίας ακόμα κλειστά, έθεσε το ζήτημα στην BA και ζήτησε επιστροφή χρημάτων, αλλά το αίτημά της απορρίφθηκε.

Jennie Barber

Η κάτοικος του Μπέρμιγχαμ πέρασε περίπου 12 μήνες – το μεγαλύτερο μέρος του 2021 – προσπαθώντας να πείσει την ΒΑ να επανεξετάσει το αίτημά της. Οταν οι επαναλαμβανόμενες προσεγγίσεις στην αεροπορική εταιρεία απέτυχαν, αποφάσισε να ασκήσει νομική προσφυγή – καταθέτοντας αγωγή τον Φεβρουάριο του 2022, με την υπόθεσή της να εκδικάζεται τελικά τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου έπεσε πάνω σε μια νομοθεσία που έλεγε ότι επειδή η πώληση αφορούσε κάτι που στη συνέχεια ήταν αδύνατο να παραδοθεί – χωρίς δική της υπαιτιότητα – δικαιούταν νόμιμα τα χρήματά της πίσω.

Οι περιορισμοί στα ταξίδια προς την Ιαπωνία -όπου ζούσε κάποτε η ίδια- ήρθησαν τον Νοέμβριο του 2022. Οπως είπε η ίδια, αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια της επειδή «δεν ένιωθε ότι ήταν σωστό» αυτό που συνέβαινε.

Η υπόθεση εκδικάστηκε στο Worcestershire, στις 20 Ιανουαρίου, όπου επιδικάστηκε στην ενάγουσα το ποσό των 2.523,42 λιρών για την κάλυψη των εισιτηρίων της πτήσης μαζί με τους τόκους μέχρι την ημερομηνία της απόφασης και τα δικαστικά έξοδα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 4 =