Είναι ίσως μια από τις φράσεις που θα ακούσεις περισσότερο σε ένα επιχειρηματικό event: Το business plan. Είναι ουσιαστικά αυτό που έρχεται μετά την ιδέα. ‘Η ταυτόχρονα με την ιδέα. Αφού από μόνη της αυτή δεν έχει αξία. Ουσιαστικά είναι το πλάνο πάνω στο πρέπει να στηριχτείς έτσι ώστε η ιδέα σου να γίνει επιχείρηση.
Εκεί εστιάζει το παρακάτω γράφημα που θα δεις. Είναι τα 9 βασικά βήματα για να «χτίσεις» ένα business plan. Ξεκινώντας από το να σκιαγραφήσεις τον εν δυνάμει πελάτη σου. Και στην συνέχεια να βρεις ποιο είναι το όραμα πίσω από το brand σου. Φυσικά πρέπει να λάβεις υπόψη και το μέγεθος της αγοράς στην οποία θέλεις να μπεις. Δες όλα τα βήματα παρακάτω.