αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕκτόξευση άνω του 30% στις πωλήσεις της Παπουτσάνης μέσα στην πανδημία

Εκτόξευση άνω του 30% στις πωλήσεις της Παπουτσάνης μέσα στην πανδημία

Με το 2019, καθώς η εταιρεία πέτυχε να προσαρμοστεί γρήγορα στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η πανδημία, με πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα την είσοδό της στην κατηγορία των απολυμαντικών και βιοκτόνων, ενέργεια που αντιστάθμισε τις σοβαρές απώλειες που είχε η εταιρεία από την κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων των λεγόμενων ξενοδοχειακών προϊόντων, μείωση της τάξης του 66%.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, εκτιμάται ότι ξεπέρασαν τα 40,5 εκατ. ευρώ το 2020, έναντι 30,7 εκατ. το 2019, χρονιά κατά την οποία η αύξηση του κύκλου εργασιών ήταν της τάξης του 27% σε σύγκριση με το 2018. Το 2020 είναι η πέμπτη συνεχή χρονιά που η εταιρεία σημειώνει διψήφια ποσοστά ανάπτυξης.

Η σημαντική ενίσχυση του κύκλου εργασιών της οφείλεται, βεβαίως, στη μεγάλη αύξηση των επώνυμων προϊόντων –κάτι που επίσης σχετίζεται σε κάποιο βαθμό με την πανδημία– και την αύξηση των πωλήσεων σε σαπούνια, στη διεύρυνση των συνεργασιών της με μεγάλες εταιρείες για την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τους, ενώ θετικά επηρέασε και η ανάπτυξη των πωλήσεων των ειδικών σαπωνομαζών (πρώτη ύλη για την παραγωγή στέρεου σαπουνιού). Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι οι εξαγωγές παραμένουν σημαντικός αναπτυξιακός πυλώνας, αντιπροσωπεύοντας το ήμισυ των συνολικών πωλήσεων

Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της «Παπουτσάνης ΑΒΕΕ», σχολίασε: «Η πορεία του 2020 μάς αφήνει ιδιαίτερα ικανοποιημένους, δεδομένου ότι πρόκειται για μια πρωτοφανή, παγκοσμίως, περίοδο, που προκάλεσε πολλές ανατροπές σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Μέσα σε μια δύσκολη και απαιτητική συγκυρία, μπορέσαμε να προσαρμοστούμε άμεσα στις νέες συνθήκες και καταφέραμε, για πέμπτη συνεχή χρονιά, να σημειώσουμε διψήφια ποσοστά ανάπτυξης που, φέτος, ξεπέρασαν το 30%. Η επιτυχημένη πορεία μας οφείλεται στη στρατηγική ανάπτυξης που έχουμε υιοθετήσει, η οποία βασίζεται σε διαφορετικούς συμπληρωματικούς τομείς δραστηριότητας. Σε αυτό το πλαίσιο, η είσοδός μας στην αγορά απολυμαντικών και βιοκτόνων μάς βοήθησε να αντιμετωπίσουμε τις απώλειες που προέκυψαν από τον κλάδο των ξενοδοχειακών προϊόντων.

Πιστοί στο τρίπτυχο βιωσιμότητα, εξωστρέφεια, καινοτομία, στοχεύουμε και το 2021 να διατηρήσουμε τη διψήφια αναπτυξιακή πορεία μας, εστιάζοντας στην ισχυροποίηση και επικοινωνία των επώνυμων προϊόντων μας και στην περαιτέρω εδραίωση των εμπορικών πρωτοβουλιών στους υπόλοιπους τομείς δραστηριότητας, προχωρώντας, παράλληλα, στην υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου».

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × 1 =