αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔύο Instagrammers εξηγούν το πως έφτασαν να έχουν τεράστιο αριθμό από followers

Δύο Instagrammers εξηγούν το πως έφτασαν να έχουν τεράστιο αριθμό από followers

Όλοι ξεκινούν με μηδέν followers. Κάποιοι καταφέρνουν όμως να αποκτήσουν ένα τεράστιο κοινό. Μιλάμε για τους Instagrammers. Άνθρωποι που φτιάχνουν, δηλαδή, ένα προφίλ στο Instagram και αυτό τους οδηγεί στο να δημιουργήσουν ένα μεγάλο κοινό που τους ακολουθεί. Στη συνέχεια αξιοποιούν το κοινό όπως αυτοί θέλουν. Και οι περισσότεροι από αυτούς βγάζουν αρκετά χρήματα.

Εδώ υπάρχει ένα πρακτικό ερώτημα: Τι πρέπει να κάνει κάποιος, για να αναπτύξει ένα κύμα με fans στο Instagram; Δύο πετυχημένες Instagrammers μιλούν στο Entrepreneur.com, αποκαλύπτοντας τις τακτικές που ακολούθησαν.

«Κάνουμε τα πάντα οργανικά. Είμαι υπερήφανη που δεν έχουμε ξοδέψει ποτέ χρήματα για διαφήμιση», σημειώνει η Leslie Mosier.

Μιλά σε πρώτο πληθυντικό, γιατί στο προφίλ που έχει φτιάξει, είναι δύο. Αυτή και ο μικρός σκύλος της. Για την ακρίβεια, αυτός είναι ο πρωταγωνιστής. Και έχει συγκεντρώσει 2,9 εκατ. ακολούθους. «Έχουμε κερδίσει τους περισσότερους οπαδούς με το να συνεργαζόμαστε με άλλους μεγάλους Instagrammers ή διασημότητες και προσωπικότητες. Κάθε φορά που κάνουμε αυτή τη ‘διασταύρωση’ του περιεχομένου, μας δίνει πάντα ένα νέο ακροατήριο», εξηγεί η Mosier. Θυμάται μάλιστα μια τέτοια ανάρτηση που είχε κάνει ο Justin Bieber και της είχε αποφέρει 60.000 νέους ακολούθους.

Πάμε να δούμε τι λέει και η Jessica Hirsch. Αρκετοί ίσως θα θυμούνται ότι έχουμε ξανά μιλήσει για αυτή εδώ στο It’s Possible. Πρόκειται για την πρώην δασκάλα μαθηματικών, που άφησε τη δουλειά της, και τώρα πληρώνεται για να ταξιδεύει και να ανεβάζει φωτογραφίες φαγητών στο Instagram. Σήμερα έχει πάνω από 358.000 followers στο προφίλ της.

Το μυστικό κατά την ίδια είναι να «ταγκάρεις τους σωστούς ανθρώπους». Όπως λέει, αν για παράδειγμα αναρτήσει μια φωτογραφία με φαγητό και κρασί, θα κοιτάξει να βάλει τα κατάλληλα tags, έτσι ώστε να την «δουν» οι κατάλληλοι Instagrammers. Με την ελπίδα ότι θα την κοινοποιήσουν. Και έτσι θα την δει το δικό τους κοινό. Με τις κοινοποιήσεις να λειτουργούν στην συνέχεια σαν μια «αλυσίδα», που θα φέρει νέους ακολούθους στην ίδια. «Βλέπω προφίλ που δεν κάνουν tags και έτσι η ανάπτυξη τους είναι πολύ πιο αργή» διαπιστώνει η Jessica Hirsch.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × 3 =