αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔυο ελληνικά e-shops δεν παρέδωσαν ποτέ 387 προπληρωμένες παραγγελίες

Δυο ελληνικά e-shops δεν παρέδωσαν ποτέ 387 προπληρωμένες παραγγελίες

Κάποιοι φαίνεται πως βρήκαν ευκαιρία μέσα στην κρίση, για να… θησαυρίσουν σε βάρος των καταναλωτών. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση δύο e-shops.

Σε σχετική ανακοίνωσή o Συνήγορος του Καταναλωτή σημειώνει ότι μετά από αναφορές που δέχθηκε από καταναλωτές εις βάρος δύο εταιρειών διαφορετικών συμφερόντων που έχουν και οι δύο ως αντικείμενο την εμπορία αγαθών μέσω Διαδικτύου (e-shops), έπειτα από έρευνα, διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές (200 στην πρώτη εταιρεία και 187 στη δεύτερη) παρήγγειλαν διάφορα αγαθά, τα οποία προπλήρωσαν, δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα e-shop δεν δέχονταν πληρωμή με αντικαταβολή, ωστόσο τα προϊόντα ουδέποτε παραδόθηκαν.

Μάλιστα, παρά και τη διαμεσολάβηση από την Αρχή, τα χρήματα που είχαν καταβάλει οι καταναλωτές ουδέποτε τους επεστράφησαν.

Κατόπιν των αθέμιτων και παραπλανητικών εμπορικών αυτών πρακτικών και της συστηματικής παραβίασης της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή κατά την προμήθεια προϊόντων μέσω Διαδικτύου (ν. 2251/1994), ο Συνήγορος του Καταναλωτή διαβίβασε στη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή τις υποθέσεις αυτές, για την επιβολή των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων και προστίμων.

Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή θα προχωρήσει κατά των δύο εταιρειών και των κατά νόμο εκπροσώπων τους στην, κατ’ άρθρον 37 παρ. 2 & 3 ΚποινΔ, ανακοίνωση αξιόποινων πράξεων ενώπιον της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών.

Οι δύο εταιρείες μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους διέθεταν προς πώληση σε προνομιακές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προϊόντα υψηλής τεχνολογίας (κινητά τηλέφωνα, φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, τάμπλετ κά.

Η αρχή τονίζει πως οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω Διαδικτύου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

7 + eleven =